צפו: הקהל שרק בוז, ה-VAR פסל שני שערים וברזיל מעדה נגד ונצואלה

פליפה קוטיניו, פליפה לואיס
פליפה קוטיניו, פליפה לואיס | Buda Mendes / Staff

הסלסאו לא הבריקו, כבשו פעמיים מעמדות לא חוקיות וסיימו רק ב-0:0. האוהדים זעמו על היכולת ואיבדו את הסבלנות בשלב מוקדם. במקביל, פרו חזרה מפיגור ל-1:3 על בוליביה ואנחנו צפויים לקבל דרמה במחזור ההכרעה

(גודל טקסט)
גם הלילה (בין שלישי לרביעי), בדומה למשחק הראשון נגד בוליביה בו ניצחה 0:3 בזכות שלושער במחצית השנייה, נבחרת ברזיל ספגה מאוהדיה שריקות בוז צורמות, אלא שהפעם זה הסתיים רק ב-0:0 מול ונצואלה. במשחק המקביל, פרו חזרה מפיגור ל-1:3 על בוליביה (לחצו כאן וצפו בתקציר) ונצמדה לסלסאו עם ארבע נקודות כאשר הן ישחקו זו מול זו במחזור הסיום של שלב הבתים.


ברזיל – ונצואלה 0:0
הסלסאו אמנם הביסו את בוליבה 0:3 במשחק הראשון, אך היכולת לא הייתה מרשימה ורק פנדל של פליפה קוטיניו במחצית השנייה פרץ את הסכר והוריד את מפלס הלחץ. מול ונצואלה המשחק התפתח בצורה דומה כאשר ברזיל החזיקה המון בכדור והכתיבה את הקצב, אבל לא הצליחה להביא את השליטה במשחק לידי ביטוי במצבים. ככל שהדקות חלפו הקהל המקומי איבד את הסבלנות והחל לשרוק בוז לשחקנים, שבהיעדרו של ניימאר הפצוע לא הצליחו להכריע את המשחק והיו זקוקים למישהו שמסוגל לבצע פעולה אישית מפתיעה.


במחצית השנייה ברזיל הייתה מעט יותר מסוכנת לאחר שגבריאל ז'סוס עלה מהספסל ודקות ספורות לאחר מכן גם כבש בבעיטה מתוך הרחבה, אולם השער נפסל בצדק בעקבות עמדת נבדל של המבשל רוברטו פירמינו. בדקה ה-87 הסלסאו כבר החלו לחגוג ניצחון דרמטי, אלא שגם הפעם מערכת ה-VAR החדשנית סייעה לשופט שלא אישר שער של פליפה קוטיניו שדחק מקרוב לאחר ספק נגיעת יד של אחד השחקנים בתוך הרחבה וזה רק 0:0 מאכזב בסיום.



הכניס מעט רוח מהספסל. גבריאל ז'סוס (Gettyimages)


בתום שני מחזורים בבית 1 ברזיל ניצבת במקום הראשון עם ארבע נקודות כאשר רק הפרש שערים מפריד בינה לבין פרו. במחזור הבא הן ישחקו זו מול זו כאשר המפסידה עלולה לצנוח למקום השלישי אם ונצואלה תצליח לנצח את בוליביה החלשה לה אפס נקודות ושש ספיגות בתום שני משחקים. ונצואלה, לעומת זאת, סיימה פעמיים ב-0:0 והיא בעמדה לא רעה בכלל לסיים במקום השני.


פרו – בוליביה 1:3

הפרואנים אמנם סיימו רק ב-0:0 במחזור הפתיחה מול ונצואלה, אך הציגו יכולת טובה והפעם זה גם השתלם עם 1:3 על בוליביה וארבע נקודות בתום שני מחזורים. בוליביה עוד עלתה ל-0:1 מפתיע לאחר פנדל מוצלח של מרסלו מרטינס, אך האדומים לבנים לא נרתעו והגיבו עם שערים של פאולו גררו (מבצע אישי נאה), ג'פרסון פרפאן ואדיסון פלורס. במחזור הסיום כאמור האדומים לבנים ישחקו נגד ברזיל בעוד בוליביה האומללה תפגוש את ונצואלה.



שחקני נבחרת פרו חוגגים ניצחון בכורה בקופה אמריקה בברזיל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי