צפו בתקציר: למרות שער של מסי, ארגנטינה מעדה נגד פרגוואי

ליאו מסי עם שחקני פרגוואי
ליאו מסי עם שחקני פרגוואי | LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images

הפרעוש איזן מהנקודה הלבנה (57) וקבע 1:1 מאכזב, סאנצ'ס כבש ראשון (37) והעלה את נבחרתו למקום השני, גונסאלס החמיץ פנדל (62). האלביסלסטה עלולים לסיים את דרכם בשלב הבתים אם לא ינצחו את קטאר

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של קולומביה על קטאר, ארגנטינה ידעה שניצחון על פרגוואי במשחקה השני בקופה אמריקה שבברזיל, יעלה אותה בבטחה למקום השני בבית, אך ליאו מסי וחבורתו סיימו ב-1:1 מאכזב שהותיר אותם במקום האחרון בבית עם נקודה אחת.

אחרי 37 דקות פרגוואי עלתה על לוח התוצאות לאחר מהלך נפלא של מיגל אלמרון שהעביר רוחב לריצ'ארד סאנצ'ס והאחרון דייק עם כדור לפינה הימנית של פרנקו ארמני. בדקה ה-57 ארגנטינה קיבלה פנדל לאחר שאיבן פיריס הדף בידו בעיטה של לאוטרו מרטינס וליאו מסי איזן ל-1:1 עם כדור שטוח לצד ימין.

עבור חמש דקות בלבד ניקולאס אוטמנדי הכשיל את דרליס גונסאלס ברחבה ופרגוואי קבילה פנדל, למזלה של ארגנטינה פרנקו ארמני היה במקום, עצר את כדור העונשין של גונסאלס והציל את נבחרתו ממבוכה והשאיר את חלום העלייה בחיים.


גם הפעם מסי לא עזר (Pedro Vilela/Getty Images)

בעקבות הנקודה פרגוואי עלתה למקום השני, אך במחזור הבא תפגוש את קולומביה החזקה שניצחה את שני משחקיה הראשונים, ארגנטינה לעומת זאת נשארה במקום הרביעי והיא תהיה חייבת לנצח את קטאר במחזור הנעילה של שלב הבתים כדי לשמור סיכוי לעלייה לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי