מירן בוזגלו עולה לליגת העל!

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו | אינסטגרם

בזמן שאוהדי הפועל תל אביב מחזיקים אצבעות לחזרה מהירה של מאור בוזגלו, אשתו עולה חיל על מסלול הדוגמנות ובקרוב תראו אותה בכל מקום אפשרי לצד לא אחרת מיעל שלבייה

(גודל טקסט)

האישה הכי יפה באדום, זאת שאין עליה עוררין, מירן בוזגלו, עולה לליגה של הגדולים ביותר. אשתו של מאור בוזגלו, אושיית רשת בפני עצמה עם למעלה מ-160 אלף עוקבים וקהל מעריצים גדול עוד מימי הפועל באר שבע ועד היום, זכתה להצטלם לקמפיין ענק ליד אחת הדוגמניות המובילות בישראל, יעל שלבייה.

לאחר הפרסום הגדול בעקבות תוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית, "הבוזגלוס" שמככבת כבר שלוש עונות על מסך הטלוויזיה, מירן נבחרה ביחד עם שלבייה להיות הפנים של glam glow, מותג בינלאומי למוצרי טיפוח לעור הפנים. בזמן שקשרה של הפועל תל אביב מתאושש ממחלת הנשיקה ומחכה לשוב למגרשים, מירן שלו עושה חיל.

בסוף השבוע האחרון נפגשה אשת הכדורגלן בת ה-31 עם הדוגמנית בת ה-18 על סט הצילומים והיופי של השתיים ניכר דרך עדשת המצלמה. אמנם מירן היא קוסמטיקאית מוסמכת במקצועה, אך כבר מנוסה בעולם הדוגמנות וברזומה שלה שלל קמפיינים כולל עם בעלה – ככה שהיא יודעת היטב את העבודה ואנחנו נזכה בקרוב לראות אותה מככבת ברשתות החברתיות כשהיא מפרסמת את המוצרים של המותג. לאחרונה החלה מירן לעבוד עם סוכן הדוגמניות שי אביטל, שאחראי להצלחה של שמות כמו נטע אלחימסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר ואסתי גינצבורג. הטאלנטית החדשה מהמשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי, הולכת לקטוף לו עוד הרבה מאד קמפיינים, תזכרו שאמרנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי