איך נראית שיר אלמליח בחודש חמישי?

שיר אלמליח
שיר אלמליח | Instagram

הדוגמנית הלוהטת נבחרה להיות הפרזנטורית של "ICONZ" והציגה בטן פוטוגנית במיוחד, הוכיחה לכולם שלאט לאט היא חוזרת לשגרה הרגילה וכל זאת כשהיא מחכה ליורש העצר

(גודל טקסט)

גם במהלך ההריון הראשון שלה, הדוגמנית שיר אלמליח (30) קוטפת קמפיינים. אלמליח נבחרה להיות פרזנטורית המותג "ICONZ" מבית פרטנר והגיעה היום (שני) לסט הצילומים בחנות הדגל של הרשת שנמצאת בכיכר המדינה עם בטן הריונית ופוטוגנית במיוחד והוכיחה איך אפשר להישאר לוהטת גם בחודש החמישי להריונה.

כזכור בחודש שעברה שיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה כי היא ובעלה, איש העסקים מייקל זנזורי מצפים לבן בכור. עוד קודם לכן, סיפרה שיר כי היא עברה שתי הפלות לא מתוכננות לפני החתונה שהתרחשה בחודש יולי האחרון, כך שבהריון הנוכחי היא שומרת על עצמה ואף בילתה את השבועות האחרונים בשמירת הריון בביתה כפי שהמליצו לה הרופאים המלווים אותה.

היום הוכיחה לנו הדוגמנית הבינלאומית כי היא לאט לאט חוזרת לשגרה ומסיימת את השמירה, החודשים הראשונים שלתופעות הלוואי מאחוריה, והכל נראה הרבה יותר טוב. עכשיו כששיר חוזרת לעבודה ולשגרה היא יכולה להתרכז בלהמשיך ולחכות ליורש העצר ולהתחיל להכין את עצמה להתרגל ללילות לבנים. טיפ של המדור: ליהנות מכל רגע ולישון כמה שאפשר!

לוהטת גם בהריון מתקדם שיר אלמליח. (צילום: שוקה כהן)
לוהטת גם בהריון מתקדם שיר אלמליח. (צילום: שוקה כהן)

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)


(צילום: שוקה כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי