שייע חוגג 72 ומי לא בא לחגיגה?!

משפחת פייגנבוים
משפחת פייגנבוים | אור גפן, יח"צ

מלך שערי הפועל ת"א בכל הזמנים ומאמן גולסטאר בהווה זכה לאירוע נוצץ בתל אביב אליו הגיעה המשפחה בהרכב מלא וגם לא מעל סלבס. טום קשתי, רון שובל, איציק זוהר ואביגיל שרעבי הם רק חלק מהרשימה

(גודל טקסט)

אתמול (שני), בדיוק בזמן שמכבי חיפה חגגה על חשבון הפועל באר שבע באיצטדיון טוטו טרנר עם ניצחון 0:2, חגג גם שחקן העבר והמאמן האגדי של תוכנית הריאליטי 'גולסטאר' שייע פייגנבוים, את יום הולדתו ה-72 במסעדת מסה MESSA בתל אביב בליין "טכנו בוטיק" – בהפקת יניב אמריו ואורן אלזם. מלך השערים של הפועל תל אביב בכל הזמנים התרגש מאד ובין אלו שהגיעו לברך אותו במזל טוב איתרנו שלל סלבס ולא רק מעולם הכדורגל.

איציק זוהר הגיע עם בת זוגו לאורה ובנו מיכאל, דוד רביבו, דין מירושניקוב, טום קשתי, רון שובל, דורון מירן, צחי אשכנזי, אביגיל שרעבי, יריב נתי ועוד. כמובן שכל בני משפחתי הגיעו – אשתו מלכה וילדיו, ביניהם רונן פייגנבוים ששימש כעוזרו באחת העונות של גולסטאר. בתו של הכוכב הראשי של גולסטאר גם הכינה לו עוגה בדמותו כיאה למעמד, אבל היו שניים שחסרונם בלט מאד באירוע הנוצץ.

הראשון הוא יד ימינו והחצי השני שלו בכל הנוגע לריאליטי של הוט, ג'ובאני רוסו שהחל כמתמודד ולאור החיבור שלו עם פייגנבוים הוצמד אליו בתפקיד עוזר המאמן בשלוש עונות שלמות. רוסו מן הסתם חגג בב"ש עם חיפה שלו ולכן נעדר מהאירוע כאשר גם מי שאימן איתו יחד בעונת הגברים האחרונה שצולמה בתאילנד, אייל גולן, לא הצליח להגיע למסיבה של שייע בעקבות הופעה שכבר היה מחוייב אליה. מזל טוב לאיש שכשאומרים מקסיקו 1970- הוא הראשון שחושבים עליו!


שייע ואשתו מלכה. מזל טוב! (אור גפן, יח"צ)


איציק זוהר כיבד בנוכחותו(אור גפן, יח"צ)


דין מירושניקוב גונב את ההצגה(אור גפן, יח"צ)


זוכרים את הצמד-חמד מהעונה הראשונה? רון שובל וטום קשתי (אור גפן, יח"צ)


גולסטאר-שואו(אור גפן, יח"צ)


באשדוד בטוח מתגעגעים אליו. דוד רביבו (אור גפן, יח"צ)


דורון מירן ורון שובל (אור גפן, יח"צ)


אביגיל שרעבי (אור גפן, יח"צ)


מפגש פסגה (אור גפן, יח"צ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי