אקשן בביתם של ברק וספיר יצחקי!

ספיר יודשקין יצחקי
ספיר יודשקין יצחקי | אינסטגרם

ספיר, אשתו של כוכב העבר שמזמן הוסיפה לטייטל דוגמנית גם התואר כוכבת רשת, לא ציפתה לקבל בשעת ערב מאוחרת את הסמס "ערה?". אז מי זה היה ואיך זה הסתיים?

(גודל טקסט)

ספיר יודשקין, אשתו של כדורגלן העבר והמנהל הטכני של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, נבהלה אתמול כאשר בשעת ערב מאוחרת היא קיבלה את הודעת הוואטסאפ הבאה: "ערה", ממספר לא מזוהה שגרמה לרעידת אדמה בבית משפחת יצחקי-יודשקין.

למי שלא יודע, יצחקי-יודשקין, מעבר להיותה אשתו של אחד מכוכבי הכדורגל הישראלי במשך שנים, היא דוגמנית יפייפיה שכבר מזמן הפכה לכוכבת רשת בזכות עצמה עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם – 65 אלף ליתר דיוק.

מהר מאוד הובהר שמדובר בשליח של המותג הנועז "מוסקינו", שהגיע עם זר פרחים ומארז מפנק ובו הבושם החדש לגבר ולאשה TOY BOY. השליח החתיך, הדוגמן אלמוג ריף, הגיע למפתן דלתה של משפחת יצחקי בלבוש המותג ומיד הבהירה לו אשת הכדורגלן שהיא אישה נשואה. יודשקין-יצחקי הצטרפה בכך לנבחרת משפיעניות שנבחרו בקפידה על ידי המותג. וביניהן נטלי דדון, דנה פרידר, קסניה טרנטול, קים אור אזולאי ועוד. חשבתם באמת שגבר אחר יתחיל עם אשתו של יצחקי ועוד היא תפרסם את זה באינסטגרם?! יש גבול.


מדובר באישה נשואה! ספיר יודשקין יצחקי מבהירה (צילום: אינסטגרם)

בסוף כל הבלאגן היא קיבלה מתנה. מה חשב על זה ברק בעלה? (צילום: אינסטגרם)


(צילום: יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי