אקסטרים מייקאובר: המהפך המטורף של רונן קצב

רונן קצב, ערן זהבי
רונן קצב, ערן זהבי | אינסטגרם

סוכן השחקנים המדופלם החליט לפני חצי שנה שהגיע הזמן לשינוי קיצוני בחייו ובעזרתו של מגן מכבי יבנה אלעד גבאי, המחזיק במכון כושר ותזונה, השיל 20 קילוגרמים ממשקלו

(גודל טקסט)

איך אנחנו אוהבים מייקאוברים! אנשים שמחליטים ביום אחד שבא להם לשנות משהו בחיים שלהם והולכים עם זה עד הסוף. תשאלו את רונן קצב, סוכן השחקנים המפורסם, שמייצג ביחד עם אחיו גלעד ושותפם אדם קידן למעלה ממאה שחקנים, ביניהם בכירים מליגת העל וכמובן – את ערן זהבי. כשהוא לא סוגר עסקאות, או מדלג בין פגישות ומדינות, הסוכן בן ה-53 עסוק בשמירה על כושר במטרה לרדת במשקל, אחרי שהחליט לפני שישה חודשים כי הגיע הזמן למהפך בחייו. כאן נכנס לתמונה המגן הימני של מכבי יבנה ואקס מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אלעד גבאי.

גבאי מחזיק כיום מועדון כושר תזונה השוכן ביבנה, ואליו התמכר הסוכן המדופלם. קצב הצליח להשיל 20 קילוגרמים ממשקלו בחצי השנה האחרונה והוא מתרגש להראות זאת לאלפי העוקבים שלו. הבוקר (רביעי) שיתף קצב תמונה, בה הראה את המשקל החדש שלו – 89.9 קילוגרמים, והוסיף: "לפני כחצי שנה שקלתי 110 קילו. המטרה הייתה להרגיש אחרת וסימנתי את סוף השנה כיעד לשקול פחות מ-90. אני נהנה מכל רגע, מתאמן ואוכל נכון ואומר לכם – אל תהססו".

איך הוא עשה את זה אתם שואלים? תכנית התזונה של גבאי נקראת אתגר 90 הימים – הלקוח מקבל מעטפת שלמה עם תפריט אישי (לפי מדדים שנלקחים ממנו) ומוצרי המכון, שני אימונים בשבוע, סריקה ומדדים אחת לשבועיים, ליווי צמוד ועוד. גבאי סיפר למדור: "אנחנו מחנכים אנשים לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה, שדרכם כמובן גם מגיעים למטרה. אנחנו נמצאים ב-35 ערים בארץ ועוזרים לעוד ועוד אנשים לשנות הרגלים ובעצם לשנות לעצמם את החיים".

קצב התגאה במהפך בסטורי (אינסטגרם)
קצב התגאה במהפך בסטורי (אינסטגרם)
והוקיר תודה לגבאי על הדרך (אינסטגרם)
והוקיר תודה לגבאי על הדרך (אינסטגרם)

על המהפך המטורף של קצב הוסיף הכדורגלן: "רונן עשה דרך מדהימה ועדיין עושה. הוא מהווה השראה להמון אנשים, בטח ובטח כששגרת החיים שלו היא קצת 'משוגעת' עם טיסות תכופות לחו"ל וכל המשתמע מכך, אבל בכל זאת ידע לשמור על אורח חיים בריא, השתמש במוצרים שלנו וכמובן נצמד לתפריט. באמת שאפו ענק וכל הכבוד לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי