סופרסטאר: הצצה לרכב החדש של מנור סולומון

מנור סולומון
מנור סולומון | אור גפן

הקיצוני של שחטאר דונייצק ניצל את פגרת החורף באוקראינה לחופשה בישראל, שם המתינה לו שברולט בלייזר RS חדשה. לירון שרון עם הפרטים והתמונות

(גודל טקסט)

אחרי שסיים קמפיין מוצלח מבחינה אישית בליגת האלופות שכלל שני שערים מטורפים מול אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי, מנור סולומון ניצל את פגרת החורף של קבוצתו שחטאר דונצק והגיע לביקור מולדת בישראל. הקשר ההתקפי בן ה-20 נחת ביום שישי האחרון בארץ והצלחנו לפגוש אותו בשדה התעופה רגע לפני שנסע לסבתא שלו לארוחת שישי, אחרי שסיפר שהתגעגע אליה מאד וכבש את לב המדור פעם נוספת. במהלך הביקור מנור יתנייד בשברולט בלייזר RS חדשה שקיבל בשדה התעופה.

הגיעה לברך ולמסור את המפתחות, הילה קוניק שחף, ראש אגף השיווק של קבוצת UMI. הליגיונר הצעיר ינהג בשברולט בלייזר RS מנוע V6 עם 305 כ"ס AWD כאשר הרכב ישמש אותו בשהותו בארץ בביקור שייערך כחודש ימים. לאחר מכן, יחזור לקבוצתו האוקראינית וייצא איתה למחנה אימונים של חודשיים לפני שתחל הליגה. כעת, סולומון רוצה לנצל את החופש עד תום ועם הג'יפ שברולט החדש שלו הוא גם עושה את זה בסטייל.

מה בתוכנית? זמן איכות עם מי שהתגעגע אליה הכי מכולם ללא ספק, בת הזוג שלו, דנה וושינה. אחרי שלל שיתופים של תמונות של הבועט שלה עם אינספור מילות גאווה השניים סוף סוף התאחדו בסוף השבוע האחרון בארץ הקודש. כבר שנתיים שהם יחד ועם כל ההישגים האחרונים של סולומון, לדנה שלו שלא הפסיקה להתרגש עבורו, מגיע זמן איכות והרבה כיף בחופש הנוכחי. אנחנו מחכים כבר שהיא תשתחרר מצה"ל ותצטרף אליו לקרוע את אירופה.

צילום: אור גפן





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי