איזה מאכל ישראלי בישל השף סרג'י רוברטו לקורל?!

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | Instagram

רגע לפני הקלאסיקו הגדול נגד ריאל מדריד, הדוגמנית שנמצאת בחופשת לידה סיפקה הצצה נדירה למה שקורה בבית ומסתבר שקשר ברצלונה לא רק מפנק אותה, אלא גם עושה זאת הכי-כחול לבן שיש

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מתכונן לקלאסיקו המדובר ביום רביעי הקרוב בין ברצלונה לריאל מדריד, סרג'י רוברטו גם מצא זמן לפנק את האישה שלו ולבשל לה! תודו שזה לא דבר שרואים כל יום – כדורגלן שמבשל בבית – אבל קורל סימנוביץ' שלנו זכתה ובגדול כי הגבר שלה הכין לה אתמול (ראשון) ארוחת ערב מפנקת ולא סתם, סרג'י הכין לה אוכל של בית, הכי ישראלי שיש.

הדוגמנית הישראלית כזכור נמצאת בחופשת לידה, רק לפני חודש ושבוע הביא הזוג הצעיר לעולם את קאיה, בתם הבכורה, ומה יותר כיף מלקבל פינוקים מהבעל? השניים גרים בדירה מפוארת בלב ברצלונה וכשהקאטלוני נכנס למטבח אשתו שאלה אותו בעברית: "סרג'י… מה אתה מכין?" ושחקן ברצלונה השיב בעברית צחה: "שניצל, אפונה וסלט, רוצה?" כמובן שקורל לא היססה וענתה בהתרגשות "כן!!" והוא סיכם את זה ב- "טעים". לא רק שף מדופלם, כי אם שחקן שמשחק בטופ העולמי ומפגין שליטה בשפה העברית ומצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש!

אנחנו תוהים לעצמנו איך יצא לסרג'י השניצל, ומקווים שקורל גם תשתף בתמונה של אחרי בפעם הבאה. כידוע השניים התחתנו לפני שנה וחצי, במאי 2018, אבל רק לאחרונה שמנו לב שהיפייפיה הוסיפה באופן רשמי את שם המשפחה החדש שלה, רוברטו, לחשבון האינסטגרם שלה. אז באופן רשמי תתרגלו – קורל סימנוביץ' רוברטו בשבילכם!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי