הדירה הכי יקרה בליסבון נרכשה על ידי רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

כוכב יובנטוס השיג לעצמו את הפנטהאוז הכי שווה בבירת פורטוגל, למקרה שירצה לחזור הביתה: נכס בשווי למעלה מ-7 מיליון יורו, הכולל שלוש סוויטות, בריכה, קולנוע פרטי ועוד

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק להפתיע אותנו ולפרוח גם מחוץ לכר הדשא. בתקשורת בפורטוגל פירסמו היום (שני) כי CR7 הוא הבעלים החדש של הדירה היקרה ביותר בליסבון, נכס עבורו שילם סך הכל 7.2 מיליון יורו!

הפנומן הפורטוגלי, ששיחק במהלך הקריירה בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וספורטינג ליסבון, רכש בסכום המטורף הזה את הפנטהאוז בפרויקט היוקרתי קסטיליו 203 שבליסבון, אשר כולל 288 מטרים בנויים, נוף פנורמי על כל ליסבון ובריכה בגודל מרהיבה ועצומה בגודל של 260 מטר רבוע.

שימו לב מה כולל הפנטזהאוז הכה מפואר של רונאלדו: הדירה מורכבת משלוש סוויטות, סלון, חדר אוכל ומטבח, כמו גם בריכה מקורה, ג'קוזי, ספא, חדר קולנוע, חניה פרטית, שירות אבטחה לבית עם מערכת חכמה מהמתקדמות ביותר בעולם. כדי לרכוש את הבית הנדיר הזה, הכוכב של יובנטוס נאלץ להילחם עם שני מיליונרים נוספים בקיץ האחרון עם סגירת העסקה, אך עד כה לא נחשפה זהותו של הקונה. יופי של מקום לגור בו בזמן שהוא, ג'ורג'ינה רודריגס שלו וארבעת ילדיו, מגיעים לביקור בארץ מולדתו.

רונאלדו לא מפסיק להשקיע בארצו, ונראה כי העובדה שבמשך חמש השנים האחרונות מחירי הדיור עלו ב-35% לא באמת מדאיגה אותו. יש לו כבר ווילה ענקית, עסק להשתלות שיער וכעת גם את הדירה הכי יקרה במדינתו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי