צפו: הפרסומת החדשה של מירן בוזגלו

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אור ביטון

האישה הכי יפה באדום העלתה לחשבון האינסטגרם שלה את הפרסומת החדשה של למותג GLAM GLOW, בו היא מראה כיצד היא שומרת על עור פנים כל כך זוהר וצעיר. ללא ספק הבחירה האידיאלית

(גודל טקסט)

רק לפני כשבוע סיפרנו לכם על האישה הכי יפה באדום, מירן בוזגלו, אשתו של קשרה של הפועל תל אביב, מאור בוזגלו ועל הקמפיין החדש שלה. גברת בוזגלו היא אושיית רשת בפני עצמה, עם למעלה מ-163 אלף עוקבים וקהל מעריצים גדול עוד מימי הפועל באר שבע ועד להיום, שזכתה להצטלם לקמפיין ענק ליד אחת הדוגמניות המובילות בישראל, יעל שלביה.

היום (שני) הפרסומת החדשה של מירן כבשה את הרשתות החברתיות והציגה את פניה המושלמים של אשת הכדורגלן. לאחר הפרסום הגדול בעקבות תוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית, "הבוזגלוס" שמככבת כבר שלוש עונות על מסך הטלוויזיה שלנו, (בקרוב העונה הרביעית) מירן נבחרה ביחד עם שלביה להיות הפנים של glam glow, מותג בינלאומי למוצרי טיפוח לעור הפנים.

הפרסומת מציגה איך מירן מצליחה לשמור על עור פנים כל כך זוהר וצעיר ובאיזה מסכה היא משתמשת. ואם כבר לסמוך על מישהי, אז בטוח שעל קוסמטיקאית מוסמכת כמו מירן שלנו – ללא ספק הבחירה האידיאלית של המותג הבינלאומי שיידע בדיוק באיזו משפיענית רשת הכי שווה לו לבחור.

במקביל לפרסומת של האם לארבעה בת ה-31, גם הדוגמנית בת ה-18 העלתה סרטון דומה לזה של מירן וביחד הן כוח שיווקי אדיר עבור המותג. כזכור, לאחרונה החלה מירן לעבוד עם סוכן הדוגמניות שי אביטל, שאחראי להצלחה של שמות כמו נטע אלחימסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר ואסתי גינצבורג. הטאלנטית החדשה מהמשפחה המלכותית של הכדורגל הישראל הולכת לקטוף לה עוד הרבה מאוד קמפיינים, זו רק יריית הפתיחה!



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי