כוכבי ליגת העל למען ילדי בית השנטי‎

גיא חיימוב עם אשתו סינדי בבית השנטי
גיא חיימוב עם אשתו סינדי בבית השנטי | פרטי

קמפיין גיוס המונים קריטי במיוחד לתמיכה בקיומה של העמותה והקמת בית נוסף בירושלים לבני נוער בסיכון יוצא לדרך, הכוכבים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי נרתמו

(גודל טקסט)

חודש דצמבר הוא קריטי ביותר עבור עמותת בית השנטי, שתצא מחר ומחרתיים (רביעי וחמישי) בקמפיין גיוס המונים לצורך תמיכה בהמשך קיומה של העמותה והקמתו של בית נוסף בירושלים עבור בני נוער בסיכון ובסכנת חיים. מספר מאד מכובד של כוכבי ליגת העל ונשותיהם תומכים בילדי בית השנטי במשך שנים, כאשר גם לקמפיין הנוכחי נרתמו מיד למהלך ארבע הקבוצות המובילות בליגה: מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל ב"ש.

מעבר לקבוצות ליגת העל, ליז ואיתי שכטר, דור מיכה ונואל ברקוביץ', רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, גיא וסינדי חיימוב, דן וליאת איינבינדר, קארין ושירן סנדל ואלינה מטקלוב ואיציק זוהר תרמו כסף לקמפיין, דואגים להגביר את המודעות אליו ולבית השנטי, מגיעים לביקורים, קידושים, משמחים את הילדים, תורמים מדים ועושים הרבה מאד מאחורי הקלעים. כבר מחר, צפוי חיימוב להגיע עם שחקנים ירוקים נוספים כדי לקחת חלק בפרוייקט כשגרירים למען הילדים והבית החדש בירושלים.

כוכבת הילדים ו'גולסטאריות', שירן סנדל, ואלופת ישראל בטניס לשעבר, יוליה גלושקו, מגיעות הרבה לבית ונותנות כוח לילדים ולילדות. גם קבוצתה של קארין סנדל, האחות וקפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים, מ.כ רמת השרון, תגיע השבוע לקחת חלק. ספורטאי ישראל פועלים למען הילדים ומחממים לנו את הלב. אם גם אתם רוצים לעזור לחולל שינוי בחייהם של בני נוער בסיכון ובסכנת חיים תוכלו לשמוע פרטים נוספים ולתרום בטלפון *3885.

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון בבית השנטי (צילום: פרטי) 


האחיות סנדל דואגות לפקוד את בית השנטי (פרטי)


גל אלברמן והירוקים דואגים לילדים (בית השנטי)


יוליה גלושקו מתייצבת למען הילדים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי