אשתו של ראמוס חושפת את הפחד הכי גדול שלה

סרחיו ראמוס, פילאר רוביו
סרחיו ראמוס, פילאר רוביו | Carlos Alvarez/Getty Images

המגישה הספרדייה פילאר רוביו, בת זוגו של בלם ריאל מדריד ונבחרת ספרד, חשפה בראיון מה היא לעולם לא תעשה: קפיצת בנג'י - למרות תוכנית טלוויזיה חדשה בה היא מבצעת אתגרים שונים. וגם: מסר למיליוני העוקבים שלה

(גודל טקסט)

חצי שנה בדיוק חלפה מאז שכוכבה של ריאל מדריד סרחיו ראמוס נישא לאהובת ליבו, המגישה הספרדייה פילאר רוביו, בחתונה מושקעת אליה חבר העבר רונאלדו לא הוזמן. כולנו זוכרים את זה, וכעת התראיינה אשת הכדורגלן המפורסמת לאל מונדו, חשפה הרבה עובדות מעניינות עליה ועל בן הזוג שלה וסיפרה בין היתר מה הפחד הכי גדול שלה בחיים. נכון שאם אתם חלק מהמיליונים שעוקבים אחרי היפהפיה מספרד החיים שלה נראים מושלמים, אבל היא מספרת כי כל החיים יש לה פחד מאד גדול שעד היום מפריע לה: "אם יש משהו שאני לעולם לא אעשה זאת קפיצת בנג'י. יש לי פחד נוראי מגובה ואני חיה עם זה כבר 40 שנה".

אשתו של קפטן הבלאנקוס מככבת בתוכנית הנקראת "אל הורמיגוארו" ובה היא מאותגרת בשלל משימות ואתגרים מגניבים, אבל הם לא כוללים גובה. בראיון היא מספרת עד כמה היא נהנית מעבודתה: "זאת הרפתקה. לא ראיתי את עצמי עושה את אותו הדבר כל יום בלוח זמנים של שמונה עד חמש, אני נהנית מכל רגע וכיף לי, זה מעודד אותי ומשמח אותי. מאז שיש לי שלושה ילדים אני גם דואגת להשאיר את שעות אחר הצהריים פנויות כדי לבלות איתם מדי יום".

רוביו דיברה גם על האינסטגרם, וסיפרה שהיא מודה על ארבעת מיליון העוקבים שלה ברשת אבל שהיא לא מסוגלת "לקרוא את כל מה שנאמר עליי, אין לי זמן או רצון". בנוסף לסדר היום המקצועי האינטנסיבי שלה ושל שלושת ילדיו, לאשתו של ראמוס יש מגוון רחב של תחומי עניין: אופנה, כמובן, אבל גם עיצוב וציור. מבלי לשכוח את איסוף האמנות, תשוקה שהיא חולקת עם הכדורגלן שלה. "סרחיו ואני פשוט נהנים לעשות הכל יחד, אבל יותר מהכל זה לרכוש יצירה ששנינו אהבנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי