אשתו של הכוכב זועמת: "אני לא קוראת לכם אוהדים, אלא טיפשים"

מליסה סאטה
מליסה סאטה | אינסטגרם

מליסה סאטה, אשתו של קווין פרינס בואטנג מפיורנטינה, הייתה עדה להתעללות ביציע במהלך המשחק מול אינטר: "גרמתם לילד לפחד ולבכות רק בגלל שהוא חגג את הגול של הקבוצה שהוא אוהב, אתם לא מתביישים?"

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

לקווין פרינס בואטנג, קשרה ההתקפי בן ה-32 של פיורנטינה, יש אישה יפייפיה שהיא כוכבת ענקית בגרמניה ובכל העולם עם מיליוני עוקבים. קוראים לה מליסה סאטה ואחרי התיקו 1:1 של הסגולים מול אינטר מילאן לפני יומיים, היא החליטה לצאת נגד אוהדי המועדון ולא התביישה לעשות זאת קבל עם ועדה ולהגיד את כל אשר על ליבה בצדק. הדוגמנית בת ה-33 צפתה בבעל שלה, אקס ברצלונה, באותו המשחק באצטדיון הביתי, ולא הצליחה להישאר אדישה למה שראו עינייה.

לטענת אשת הכדורגלן, רוב הדרמה התרחשה ביציע באותה העת, כאשר ילד בן 10 "עבר התעללות" מכיוון שחגג את שער השיוויון של אינטר. על פי" לה גזטה דלו ספורט" האיטלקי, מליסה יצאה בכמה פוסטים בהם הטיחה ביקורת קשה על אוהדי פיורנטינה שגרמו לילד המסכן לבכות: "לא רחוק ממני ישב ילד בן 10 עם אבא שלו, שהותקף מילולית ע"י מספר אוהדי פיורנטינה לאחר הגול. אני תוהה, אתם לא מתביישים שגרמתם לילד לפחד ולבכות רק בגלל שהוא חגג את הגול של הקבוצה שהוא אוהב?"

היפייפיה, שהיא אמא בעצמה, הביעה את מורת רוחה וחתמה: "אני מתנצלת, אבל אני לא קוראת לכם אוהדים, אלא טיפשים! פיורנטינה נהדרת, אבל אנשים כאלו צריכים להישאר בבית ולא להרוס את שמם של אוהדי הקבוצה". מה דעתם? צודקת או לא?

 
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️

A post shared by Melissa Satta (@melissasatta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי