סקס לפני משחק? וונדה איקרדי חושפת סודות מחדר המיטות

וונדה נארה
וונדה נארה | Emilio Andreoli/Getty Images

אשתו של חלוץ פריז סן ז'רמן סיפרה מה עמדתו לפני יחסי מין לפני משחקים, רמז: זה תלוי בתוצאה. וגם: העצה שהשחקן קיבל מאנטוניו קונטה באינטר והאם יישאר בבירת צרפת?

(גודל טקסט)

אשת העסקים וונדה איקרדי, אשתו של מאורו איקרדי והסוכנת שלו, חשפה פרטים אינטימיים ביותר ממערכת היחסים שלה ושל הארגנטינאי בדגש על עמדתם כלפי סקס לפני משחק. בראיון גדול לתקשורת האיטלקית, סיפר שחקנה של פריז סן ז'רמן על העצות המיניות שנתן לו אנטוניו קונטה באינטר, אליה הוא שייך: "במהלך תחרויות, יחסי מין לא צריכים להימשך זמן רב מדי ושחקני כדורגל צריכים לעשות את המאמץ האפשרי לקיים כמה שפחות". אמש (רביעי) הגיבה על כך גברת איקרדי.

"בהתחלה לא ידעתי איך להתמודד עם זה שמאורו לא רצה לעשות סקס לפני משחק. הוא מאד מקצועי ולא עושה כלום לפני משחקים. רק אחרי, ואם במקרה משהו לא הלך כשורה, הקבוצה הפסידה או שאפילו המשחק לא הלך כפי שהוא ציפה מבחינה אישית – הוא אפילו לא רצה לראות אותי, שלא לומר לגעת בי", הצהירה אשת הכדורגלן תוך כדי שהיא מבהירה שיחסי מין מותנים בניצחונות אצלה בבית.

"התרגלתי לזה עם השנים, כי יש הרבה שחקנים שלא מתייחסים לזה ומקיימים יחסי מין גם לפני משחק, אבל לא מאורו שלי", סיפרה הארגנטינאית הפרובוקטיבית בחיוך. באשר לכדורגל, נראה בעלה ימשיך בפריז בעתיד הקרוב: "מאורו מפגין יכולת טובה מאוד ומבקיע שערים. הדבר היחיד שמעניין אותי הוא האושר שלו, ובפריז סן ז'רמן הוא מאוד שמח".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי