למרות ההדחה מהגביע: למכבי ת"א יש סיבות לחייך‎

ג׳אניר מרטוס
ג'אניר מרטוס | Instagram

סנסציה ענקית התרחשה בגביע המדינה על חשבון האלופה והמוליכה, אבל לכל שחקן בצהוב לפחות חיכתה בבית אשה אוהבת ותומכת כדי להחזיר אותו למסלול

(גודל טקסט)

סנסציית ענק נרשמה אמש (שבת) בכדורגל הישראלי כאשר אלופת המדינה, מכבי ת"א, הודחה כבר בסיבוב ח' מהמירוץ לגביע המדינה על ידי הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית ובכך ולדימיר איביץ', מאמן הצהובים, רשם כישלון נוסף במפעל נוק-אאוט, אבל למרות זאת, ויחד עם כל הרעש התקשורתי סביב ההדחה של האלופה מתל אביב, מצאנו במדור כמה סיבות מאד מספקות שלא יורידו את החיוך מפניהם של המכביסטים.

הראשונה שהוכיחה לנו את זה היא אשתו של אנריק סבוריט, ג'ניר מרטוס, שהחליטה שפוסטים באינסטגרם זה לא רק ברגעי ניצחון ועם ביקיני בים, כי עם גם ברגעי כישלון. הספרדייה הפצצה אמנם צפתה בהפסד המפתיעה מדירתם, אך זה לא מנע ממנה לעודד את המגן שלה ולשתף תמונה משותפת שלהם מתנשקים על כר הדשא בבלומפילד. "תמיד לצידך אהובי, שתמיד נהיה ככה" כתבה גברת סבוריט ועודדה את הבועט שלה שחזר אמש מאוכזב הביתה. ככה צריך! לעודד גם ברגעים הקשים ועל כן תודה לאל בשבילה, שזכתה האלופה בסוללה של כוח נשי מהחזקים ביותר שיש בליגה. הסיבה הראשונה שמצאנו לחיוך גדול היא ג'ניר של סבוריט, והנה עוד לפחות מספר סיבות טובות!

גם דור מיכה יכול לשים מאחוריו את ההדחה המאכזבת ולהיזכר כמה כיף לו כבר שש שנים לצד נואל ברקוביץ' שלו, שמביאה הרבה גאווה לביתם המשותף כשהיא מככבת בעונה החדשה של "אחותי קפצה כיתה 3" ובפרסומות.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

♥️

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

גאיה בינה היפייפיה של דן גלזר כזאת חרוצה, שאיך שהיא השתחררה היא המשיכה את העיסוק שלה כעוזרת רופא שיניים ובדרך להפוך לשיננית בעצמה. רוני אדרי, בטוח לא מבינה כמונו מדוע בן הזוג שלה, יונתן כהן, לא חוזר לפתוח ומהר ב-11 של איביץ', ועד שיחזור לככב, הוא יכול להתנחם בעובדה שהוא ואשת השיווק שלו חולקים דירה חדשה בתל אביב.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MY KING

A post shared by Roniedri (@roniedri) on

ליז שכטר היא דוגמה לאישה שעושה הכל, גם מתחזקת בית עם שלושה ילדים ועוד אחד מתוק שבדרך, גם בעלת חנות למוצרי בית בקניון באר יעקב וגם מוצאת זמן איכות עם הבועט שלה, איתי שכטר. כמוה גם חברתה הטובה, מעיין ריקן, שנותנת בראש באימוני הפילאטיס ואפילו מוצאת זמן לאמן גם את בעלה, אבי ריקן.

לא נשכח את עדי עטר, שמחלקת את הזמן בין לתפעל שלושה ילדים, לקבל שלל לקוחות לטיפולי פנים ולהגיע לעודד את אלירן עטר שלה ביציע הכבוד בבלומפילד. עוד סיבה טובה לחייך היא מאי גולסה, אשתו של אייל גולסה, שלאחרונה הפכה להיות הרבה יותר פעילה ברשתות החברתיות. עם בעל מכביסט, שלושה ילדים, ותעודת בוגרת של בית הספר למשחק "בית צבי" נראה לנו שאנחנו עוד נשמע עליה הרבה בקרוב.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by May Golasa (@may_golasa) on

וכמובן שבין הצהובות נמצאות גם ספיר יודשקין יצחקי, אור אצילי ונטלי דוידזאדה ההריונית שהן בדיוק הסיבה שצריך לזכור שגם ברגעים קשים, יש מי שתומך, אוהב ומחכה בבית, כי בחיי הכדורגל האכזבות רבות והשמחות קצרות, אז טוב שיש מי שמבינה אותך בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי