השתגע? ססק פברגאס עירום בשלג

ססק פברגאס
ססק פברגאס | אינסטגרם

קשר מונאקו העמיס את אשתו המהממת והילדים לחופשת חג מולד בשווייץ, במהלכה הקפיד להצטלם עם תחתונים בלבד. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
ססק פברגאס, קשרה הספרדי של מונאקו והבסטי של מסי, מוציא לכולנו את העיניים בימים אלו כאשר הוא ואשתו היפייפיה דניאלה סמען, העמיסו את שלושת ילדיהם הקטנים וטסו לחופשת חג המולד. המשפחה, שכאמור מתגוררת בצרפת, החליטה להישאר בגזרה האירופאית והמריאו לסנט מוריץ, עיירת נופש סופר יוקרתית בשוויץ. עד כאן הכל כרגיל.

מה שלא הצלחנו להבין, זה ממה עשוי הקשר בן ה-32 שלא קר לו ללבוש תחתונים בלבד בשלג?! פברגאס ודניאלה שלו שיתפו תמונה שלהם מתנשקים בכפור כשהם לבושים בבגד ים! איך זה הגיוני אתם שואלים, גם אנחנו שאלנו. מסתבר שחופשת הסקי המשפחתית של הספרדי ומשפחתו כוללת גם מעיינות חמים באמצע הריזורט המפואר בו הם שוהים וזו הסיבה שהם יכולים להשתכשך להם במים בזמן שבחוץ הטמפרטורה הרבה מתחת לאפס. חוץ מזה הם גם נהנים מסקי, אוכל משובח, חדרי פרימיום ובייביסיטר צמודה אותה הביאו מהבית כדי לצאת בערב לבד לדייט רומנטי.

חוץ מזה, פברגאס גם שיתף וידאו שלו קופץ ראש אל תוך השלג רק כי "הוא היה חייב" וזה התבקש. טוב, לא פעם הוא סיפר שאשתו מוציאה ממנו את הילד שבו אז הכל ברור. כזכור, גברת סמען פברגאס היא במקור מלבנון ובזמן שהיא חוגגת את חג המולד עם בעלה והילדים, היא שיתפה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים כמעט שלושה מיליון איש, תמונה מליבה של ביירות, המראה שולחנות ערוכים לקראת ארוחת ערב מסורתית לכבוד החג המארחת נציגים מעשרות מדינות ללא הבדלי דת, גזע מין. אהבנו.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Daniella Semaan Fabregas (@daniellasemaan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי