גנים משובחים: קנאברו מציג לראשונה את בתו הפצצה

מרטינה קנאברו
מרטינה קנאברו | אינסטגרם

אלוף העולם לשעבר עם נבחרת איטליה חגג למרטינה שלו יום הולדת 18 ופרסם תמונה בה שניהם מתנשקים בפה - שגררה אלפי תגובות. בואו להכיר את היפהפייה האיטלקית

(גודל טקסט)

תחזיקו חזק, כי הבשורה הבאה שמגיעה אלינו מאיטליה תעניין אתכם מאד. מאמן גוואנגז'ו אברגרנדה ואלוף העולם לשעבר עם נבחרת איטליה, פאביו קנבארו, מנצל כל רגע בחופשת חג המולד לצד משפחתו וביחד מבלים כולם בנאפולי לצד המשפחה המורחבת והחברים הקרובים, לפחות לעוד שבוע שלם עד שיצטרך המאמן לשוב לסין. בינתיים, הוא הספיק לחגוג יום הולדת 18 לבתו מרטינה במסיבת קרח סופר מושקעת, ולמעשה הציג אותה בפעם הראשונה לעולם כולו.

"מזל טוב לנסיכה שלי בת ה-18" כתב האיטלקי ושיתף תמונה בו הוא ובתו מתנשקים בפה – תמונה שגררה אלפי תגובות. זאת הפעם הראשונה שקנבארו חושף את מרטינה קבל עם ועדה ואנחנו מבינים מצויין מדוע השתדל "להסתיר" אותה עד לרגע זה. קנאברו ג'וניור היא ההגדרה המדויקת לפצצת על – עם הגנים של אבא ושל אמא דניאלה, מדובר ביפהפייה אמיתית שזכתה לחגיגה של נסיכת דיסני של ממש, כאשר כל האירוע היה מעוצב בסגנון הסרט "לשבור את הקרח".

תשמחו לגלות שמרטינה רווקה נכון לרגע זה, והיא חיה חיים "פשוטים" כשהיא מדלגת לה בין מדינות ושוהה לא מעט על היאכטה המשפחתית, ממנה היא משתפת שלל תמונות בביקיני. ממליצים לכם לעקוב במיוחד אחרי התגובות של אבא פאביו לתמונות חושפניות שלה. בלם העבר בוחר כל מיני אייקונים משעשעים של אבא מודאג. בכל זאת יש לו ילדה בת 18, שגם נראית מיליון דולר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי