בשיא החורף: מנור סולומון והחברה ביעד אקזוטי

מנור סולומון, דנה וושינה
מנור סולומון, דנה וושינה | אינסטגרם

בזמן שבארץ גשם ורוחות, הליגיונר הצעיר שמככב בשחטאר דונייצק לקח את בת זוגו דנה ושינה וטס לתאילנד, לתפוס צבע בחופים היפהפיים. גם ערן ושי זהבי קפצו לחו"ל, וטסו לבקר את החברים בארה"ב

(גודל טקסט)

תודו שאם מגיע למישהו לנפוש ולהנות קצת מבטן גב, שמש וים, זה למנור סולומון, הגאווה הישראלית שלנו באוקראינה. הקשר ההתקפי בן ה-20, שלהט העונה במדי קבוצתו שחטאר דונייצק וסיפק לנו הצגה בליגת האלופות שלא תישכח, החליט שהגיע הזמן לנוח ובמסגרת הפגרה שלו בישראל ארז מזוודות ואת החצי השני שלו דנה וושינה ונחת ביעד האקזוטי מכולם, תאילנד.

השניים מבלים ונהנים מזמן איכות נטו בקוסמוי, אחד האיים היפים בדרום המדינה הכה אהובה עלינו הישראלים. בזמן שאנחנו מתמודדים עם גשם, קור ורוחות שהגיעו כנראה מהגיהנום, מנור את דנה נהנים משמש לוהטת, חול לבן ומים צלולים. ככה זה שהפגרה שלך נופלת בדיוק על העונה הטובה ביותר לנסוע לטייל במזרח הרחוק. את הכריסמס שחל אמש (רביעי) חגג הזוג על החוף, אבל שלא תטעו, גם בחופש סולומון לא שוכח לפקוד את חדר הכושר ואפילו לצאת לריצה. לא נח הילד ועל כן ההישגים הגדולים שלו בגיל כל כך צעיר.

התמונות מדברות בעד עצמן, והזוג הישראלי חזק בגזרת בגדי הים ומשאיר אותנו עם כמיהה עזה לחופש, ואם אפשר שזה יהיה גם ביעד כזה מושלם. כמותם, גם הליגיונר הבכיר בישראל ערן זהבי ושי שלו עושים את מה שהם נוהגים לעשות מדי שנה וזה לבקר בארה"ב במהלך הפגרה של שובר שיא הכיבושים בליגה הסינית לעונה. הזהביים עושים את ניו יורק ונהנים מהיופי של העיר בזמן הכי נפלא בשנה, מבקרים חברים ומבלים כאשר משם ימשיכו ליעד קצת יותר חמים, מיאמי. מי אמר קיץ ולא קיבל?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vacation time

A post shared by DANA (@danavoshina13) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Koh Samui

A post shared by DANA (@danavoshina13) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pagra

A post shared by DANA (@danavoshina13) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי