הדוגמנית הרוסייה טוענת: "רונאלדו שלח לי הודעות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO / Contributor

ויקטוריה אודינטקובה המהממת (26) סיפרה בראיון: "הוא כתב לי 'היי מה שלומך', מחקתי ולא עניתי לו, ברור שלא נתתי לו סיכוי. מכירה עוד בנות שהוא שלח להן". וגם: המפורסם שהיא נמצאת איתו בקשר

(גודל טקסט)

הדוגמנית הרוסיה המהממת ויקטוריה אודינטקובה, טוענת שהיא "ייבשה" לחלוטין את כוכבה הענק של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו לאחר ששלח לה הודעות באינסטגרם. הברונטית הפצצה מאד פופולרית ולא רק ברוסיה, יש לה חמישה מיליון עוקבים ברשת שמחסירים פעימה בכל פעם שהיא משתפת תמונה וכנראה שגם הפורטוגלי נמנה בין אלו, הרי ידוע שיש לו חולשה לרוסיות. כולנו זוכרים את האקסית המיתולוגית, אירינה שייק. אחריה אגב ויקטוריה עוקבת, אבל אחרי רונאלדו דווקא פחות.

הדוגמנית התראיינה לתוכנית בטלוויזיה הרוסית הנקראת "Makarena" שם נשאלה האם הכוכב הפורטוגלי אי פעם אהב את אחת התמונות שלה. בת ה-26 ענתה תשובה שהצופים אהבו הרבה יותר, היא סיפרה שיותר מלייק – הוא שלח לה הודעה בעבר. ויקטוריה סיפרה: "רונאלדו שלח לי הודעה לפני הרבה זמן. הוא כתב: היי מה שלומך? אני מחקתי את ההודעה ואפילו לא השבתי לו". כלומר, אם לרגע דאגתם שהוא בטעות מנסה לעקוץ מהצד בזמן שהוא כביכול מאורס לג'ורג'ינה רודריגס שלו, אז לא. מדובר בהודעה שהוא שלח לפני שנים, הרבה לפני שהספרדייה שלו נכנסה לחייו.

ויקטוריה היפייפיה הוסיפה לגבי המקרה: "ברור שלא נתתי לו סיכוי! אני מכירה עוד בנות שהוא כתב להן אז מיד הבנתי, גבר ביוש!!!" מסתבר שחוץ מרונאלדו, יש לה דווקא מישהו מפורסם בחייה. אלוף העולם לשעבר במירוצי מכוניות, לואיס המילטון, הוא ידיד קרוב שלה: "הבנאדם הכי מפורסם באנשי הקשר שלי הוא לואיס המילטון. פעם אחרונה שדיברנו הייתה ב-15 בנובמבר, אז הוא התקשר לאחל לי מזל טוב ביום הולדת שלי. אנחנו ידידים טובים". צריך לציין שרונאלדו לא הגיב לפירסומים הללו. עדיין לא בכל אופן.

ויקטוריה אודינטקובה. סיננה את רונאלדו (צילום: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי