שייע פייגנבוים על כניסת בנו רונן לבית האח הגדול: "היינו בהלם"

רונן פייגנבוים
רונן פייגנבוים | אריאל שלום

שחקן העבר האגדי ומאמן הריאליטי של גולסטאר הגיב להופעה של בנו בתכנית של רשת 13: "ריגש אותנו בענק, רק לפני כמה ימים ידענו"

(גודל טקסט)

מדינת ישראל נחשפה הערב (רביעי) לראשונה לרונן פייגנבוים, הדייר החדש שנכנס לבית האח הגדול בערוץ רשת 13, והוא במקרה גם בנו של אחד האייקונים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי – שייע פיינגנבוים.

רונן בן ה-44, נשוי ואב לשניים מהוד השרון, עובד במאפייה ותמיד התמודד עם ההשוואות לאביו המפורסם. אחרי שפרש מכדורגל החליט לפתוח בית מאפה, אך העסק לא צלח. בתקופה פחות טובה, רונן נאלץ לקח הלוואות בשוק האפור והתדרדר להימורים.

בחודשים הקרובים כולכם תכירו אותו מקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם, ואנחנו דיברנו עם מי שמכיר אותו יותר טוב מכולם, אביו, שהגיב לראשונה להחלטת בנו להיכנס ל"בית האח": "רונן ריגש אותנו בענק, כל הסיפור הזה היה בהפתעה עד הרגע האחרון", סיפר שייע, "לפני מספר ימים הוא בא וסיפר לנו והיינו בהלם. כמובן שלא סיפרנו לאיש. כל המשפחה צפתה יחד בפרק הראשון אצל הבת שלי, רונית. רצינו לראות אותו יחד. אנחנו צופים בו, גאים בו ומתרגשים. הוא היה אותנטי ואמיתי, כמו שהוא בחיים. ידענו מזה רק בשבוע האחרון, אבל מסתבר שרונן ידע מזה ועבד איתם כבר לפני חודשיים".

שייע ואשתו מלכה פייגנבוים. היו בהלם (אור גפן, יח
שייע ואשתו מלכה פייגנבוים. היו בהלם (אור גפן, יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי