הקאמבק שהימם את עולם הכדורגל!

מיכאל אוחנה עם הדר דיזהב
מיכאל אוחנה עם הדר דיזהב | אינסטגרם

הבשורה הכי טובה שיש לכבוד 2020: מיכאל אוחנה חזר לירושלים בקיץ האחרון ורגע לפני תחילת השנה החדשה גם חשף שהוא והדר דיזהב המיתולוגית שוב יחד! לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

יוני 2019. אקס הפועל באר שבע, מיכאל אוחנה, עושה את המעבר מאדום לצהוב-שחור, חותם על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים והופך לרכש היקר בתולדות המועדון. באותה העת בדיוק, הבועט ובת הזוג שלו בשלוש השנים האחרונות, הרקדנית הדר דיזהב, פירקו את החבילה ולבירה הגיע אוחנה בסטטוס חדש, "רווק".

31 בדצמבר 2019, רגע לפני שהעולם כולו מקבל את שנת 2020 בהתרגשות רבה, אוחנה והדר שלו מגיעים למסיבת הסילבסטר של הקבוצה ומכריזים על הקאמבק הגדול של השנה. "אנחנו שמחים שחזרנו טוב לנו ביחד. אתמול היה ערב מהנה עם הקבוצה השחקנים והנשים ונהנינו מאוד", סיפרו השניים לספורט1. כן אוהדים יקרים, מיכאל והדר שוב יחד!

חצי שנה אחרי הפרידה הגדולה הכדורגלן והרקדנית החליטו שהם לא יכולים אחד בלי השנייה וחזרו לחמם זה את זו בלילות. למסיבת הסילבסטר של בית"ר הגיעו יחד, רקדו ונהנו עם החברים והזכירו לנו עד כמה התגעגענו אליהם. הפעם האחרונה שהדר הייתה צמודה לבועט הייתה כשהוא לבש את המדים האדומים של הפועל ב"ש, וכעת היא תתרגל למשפחה החדשה שלו בירושלים.


אוחנה ודיזהב מציגים קאמבק (אינסטגרם)

כזכור, בשנה שעברה השחקן סבל מפציעה ומיעט לשחק, כשבכל התקופה הזאת הרקדנית והמעודדת של מכבי תל אביב בכדורסל הייתה לצידו, תמכה בו וחיכתה שישוב לנצוץ על כר הדשא. השניים התגוררו יחד בבירת הנגב בזמן שהדר הייתה בכל התקופה הזאת חזק על קו ב"ש-ירושלים-ת"א בעקבות הפקות, מופעים ופרסומות בהם היא מופיעה. כזכור גם אוחנה וגם הרקדנית שלו הם ירושלמים במקור, כך שהמעבר לבית"ר עבור שניהם הוא קלאסי. השניים מכירים עוד מגיל 14 והיו יחד עד הגיוס. אחרי הפסקה של מספר שנים, חזרו כאשר עבר הקשר לשורותיה של הקבוצה הדרומית, כך שכעת אנחנו מצפים לסוף אחד שמח ומתבקש: טבעת! שיהיה במזל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי