גם בחורף: נטע ורמי שורפים בבגדי ים

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | אינסטגרם

בזמן מזג האוויר המשוגע בסוף השבוע האחרון, הצמד הלוהט של הכדורגל של הכדורגל הישראלי רצו להזכיר שחנות בגדי הים של הדוגמנית, מותג Bananhot - נפתחת היום וכדאי ליהנות מדגמים ישנים ומחרים אטרקטיביים

(גודל טקסט)

אמנם הוא עדיין לא חזר לכשירות, אבל רמי גרשון ומכבי חיפה שלו מתכוננים ומתרגשים במיוחד לקראת מחר (שני) – אז יתקיים משחק העונה בו הירוקים, המדורגים במקום השני בטבלה, יארחו בסמי עופר את האלופה והמוליכה מכבי תל אביב. לאור תנאי מזג האוויר בסוף השבוע האחרון, שכללו גשם, רוחות, שיטפונות וטמפרטורה נמוכה מתמיד, הופתענו לראות הבוקר את גרשון ואת החצי השני שלו, הדוגמנית העסוקה נטע אלחמיסטר, לוהטים בבגדי ים בשמש היוקדת.

מדובר בתמונה שצולמה בכלל בקיץ, אבל העמוד העסקי של גברת אלחימסטר-גרשון, מותג בגדי הים שלה, bananhot, החליט להשתמש ביופי ובשם של הזוג המפורסם כדי להזכיר שהחנות שלהם נפתחת היום. מותג בגדי הים של נטע ושותפתה, נועה בני, כבר מזמן הפך מחנות אינטרנטית מצליחה לחנות פיזית ברחוב הירקון בתל אביב, שנפתחת בימים מסוימים ובשעות ספציפיות. נכון שחורף וקר, אבל מסתבר שזה בדיוק הזמן לרכוש בגד ים לקראת הקיץ הבא וליהנות גם מדגמים משנים קודמות במחירים אטרקטיביים.

חוץ מזה, יש כאלו שנהנים משמש כל השנה, בעיקר אנשים כמו נטע שטסים סביב הגלובוס לפחות פעמיים בחודש. היפייפיה שיתפה גם היא תמונה שלה בביקיני משתזפת בים והביעה את הגעגוע העז שלה לשמש. בניגוד אליה, בן הזוג הכדורגלן שלה אמנם מחזיק חשבון אינסטגרם אחריו עוקבים 51 אלף , אבל הוא לא נוהג לשתף יותר מדי תמונות, שלא נאמר סטוריז. אתמול הוא דווקא כן עשה זאת כאשר רמי החליט לשתף ברכת מזל טוב לחברו הטוב ושותפו לקבוצה מקסים פלקושצ'נקו שחגג 24 חורפים. גרשון שיתף תמונה שלו ושל חתן השמחה ביחד עם נטע מיום חתונתם. מזל שנטע ורמי גרים בבניין עם בריכה, ככה שברגע שתצא שוב השמש, בוודאות תדעו איפה למצוא אותם.


הפרזנטורים המושלמים. נטע אלחמיסטר ורמי גרשון (צילום: אינסטגרם)


רמי גרשון מעלה סטורי זה לא דבר שרואים כל יום (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Miss you

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי