הבת של חיים רביבו מעלה הילוך

מיי רביבו
מיי רביבו | אור גפן

מי מאיתנו לא מכיר את חיים רביבו ואשתו שגית, אולי הזוג הכי ותיק בביצה שלנו, אבל כעת הגיע הזמן להכיר את האוצר המשותף שלהם - מיי רביבו

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על מיי רביבו, הייתה בפרימיירה של הגולסטאריות, הריאליטי של "הוט" לשם הגיעה מלווה בדוד שלה דויד רביבו. אם במקרה פספסתם, מדובר בבתם של שגית וחיים רביבו – הזוג הכי ותיק בכדורגל הישראלי שמתחזק זוגיות יציבה כבר למעלה מ-30 שנה, והם גם הורים לחמישה ילדים: בר, רוי, מיאל, אמור ומיי בת ה-21, שהיא גם הבת הבכורה למשפחה המפורסמת.

כעת, הדוגמנית/פאשניסטה/מעצבת בתחילת דרכה השתתפה בהפקת אופנה מיוחדת מסוגה בה היא עונדת את התכשיטים של המותג 'saga’, שבמקרה גם שייך לאמא שלה. הדמיון לאמא שגית והגזרה הלוהטת של היפייפיה הצעירה הם ממש לא הכל – היא גם הולכת בדרכה של אמה מעצבת התכשיטים הידועה ובקרוב תתחיל ללמוד עיצוב אופנה בשנקר. רביבו הצעירה עובדת על מותג משלה ומשתפת בחשבון האינסטגרם שלה תמונות שלה לבושה בבגדים שהיא עיצבה ותפרה בעצמה והלוק שלה עם השיער הקצר נותן את החותם לייחודיות.

מיי כבר חתומה מסתבר בסוכנות ADD, וכבר אמרנו שהדור הבא של הכדורגל לגמרי נמצא בדרך הנכונה. אם תשאלו את אבא חיים, הוא בטוח יגיד לכם עד כמה הוא גאה. אמנם למעלה מ-33 אלף איש עוקבים אחרי כדורגלן העבר, אך הוא לא ממש פעיל ברשת החברתית. מה שכן, הפרסום האחרון שלו מלפני שלושה חודשים, היה תמונה של בתו אוכלת תפוח, תחת הכותרת המרגשת: "היא שלי".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Mey Mey ♡ (@mey_revivo) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brown sugar

A post shared by Mey Mey ♡ (@mey_revivo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי