לא תאמינו מדוע אשתו של פיטר קראוץ' זרקה אותו מהבית

פיטר קראוץ'
פיטר קראוץ' | Ian MacNicol / Stringer

החלוץ שפרש ממשחק פעיל מתח את הדוגמנית הפרטית שלו, שהבהירה בתגובה: "אם הקעקוע הזה אמיתי, אין לך לאן לחזור". לירון שרון על ההלצה שקרעה את אנגליה

(גודל טקסט)

אחד המאפיינים הייחודיים של פיטר קראוץ', שפרש אשתקד ממשחק פעיל בגיל 37, הוא לא רק גובהו (02.01) אלא הצורה בה הוא נהג לחגוג את שעריו – ריקוד רובוט שהומצא על ידו. אמש (רביעי) החליט חלוץ העבר לשגע את אשתו המהממת, הדוגמנית אבי קלנסי, שנפלה בפח במתיחה שהכין לה ואמרה לו בצורה מפורשת "אל תחזור הביתה".

אז ככה, כדורגלן העבר החליט לעשות מעשה חגיגי לכבוד חזרתה של התוכנית שלו ברשת BBC, "הפודקאסט של פיטר קראוץ'", ועל הדרך מתח את אשתו. קראוץ' עשה קעקוע מזויף על הזרוע, של דמותו רוקדת את ריקוד הרובוט המפורסם עם הסלוגן: "Back stronger" בענק. תוך כדי שמדביקים לו את הקעקוע המזויף הוא העיד בעצמו שזה הקעקוע הכי גרוע ומכוער שמישהו יכול היה  לחשוב עליו.

מיד לאחר מכן, כדורגלן העבר צלצל בפייס-טיים לדוגמנית שלו אבי והיא רתחה כשהוא הראה לה מה עשה לעצמו. "אם אתה לא עובד עליי, אין לך מה לחזור הביתה", הבהיר אשתו בת ה-33. "מי זה הבנאדם הזה על הזרוע שלך? הוא נראה ב-20 קילו כבד יותר ממך! אני מקווה שאתה יודע שאתה תיראה כמו טמבל בים עם הדבר הזה על היד שלך", אמרה וניתקה לו את הטלפון. גברת קראוץ' נפלה ברשת "ואכלה" את המתיחה, ואילו הבועט לשעבר וצוות הצילום נקרעו מצחוק.

בהמשך, בעיקר כי לא רצה לחזור לימי הרווקות, התקשר שוב קראוץ' לאשתו והבהיר לה כי מדובר במתיחה וניתן להסיר את הקעקוע בקלות. אבי צחקה ואמרה שמזל שהיא לוקחת בהומור את השטויות של בעלה. אנחנו בעד שקראוץ' יעשה קעקוע של אשתו, ראיתם איך היא נראית?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

**NEW WORK ALERT** That Peter Crouch Podcast is #BackStronger for series three! @admanabi_ and I got Crouchy to do something extra special to Mark the occasion… Really proud of this one. With no budget, a tough client and zero time we managed to turn a silly idea into a full blown OOH shoot and prank that left Crouchy’s wife @abbeyclancyofficial fuming Massive respect to her for being such a good sport! We even made the national press earlier this week! Credits: Agency: @bbccreative Client: @bbcsounds Director & Editor: Mark Robertson OOH Photographer: @steveschofield Producer: Greg Marshall Production Manager: Caroline Greig Project Manager: Sam Dobbyn Creative Directors: Matt Pam & Simon Hipwell <3

A post shared by MATT ‍♂️ (@matthew_william_jones) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Abbey Clancy (@abbeyclancyofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי