הדוגמנית שקיבלה הודעות מקבוצת כדורגל שלמה!

תמי הימברו
תמי הימברו | אינסטגרם

תמי הימברו האוסטרלית, אייקון פיטנס ואינסטגרם, סיפרה בפודקאסט שלה שהיא מקבלת אלפי הודעות כל יום - כולל כל השחקנים מקבוצה מסוימת. לרוע מזלם של הכדורגלנים, היא יותר בקטע של כדורסל

(גודל טקסט)

דוגמנית אוסטרלית עם למעלה מעשרה מיליון עוקבים טוענת שכל השחקנים מקבוצת כדורגל מסוימת, ללא יוצא מהכלל, פנו אליה בהודעות הפרטיות באינסטגרם. מעצמת הפיטנס והיזמית תמי הימברו בת ה-25 היא בין סנסציות האינסטגרם הוותיקות בעולם, כשגם הקרדשיאניות עוקבות אחריה ומעריצות את אורח החיים שלה. כשהיא מכורה לחדר הכושר ותזונה נכונה, האוסטרלית הלוהטת מפרסמת באופן שוטף בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 10.5 מיליון מעריצים אדוקים תמונות בביקיני שמציגות לראווה את הגזרה המושלמת שלה.

מסתבר שיש כאלו שמושפעים מהתמונות הללו, במיוחד קבוצת כדורגל מסויימת שאת שמה לא חשפה תמי אבל שימו לב לסיפור הבא: לאוסטרלית, שהפכה לדבר הכי חם ומרוויח בעולם הפיטנס, יש פודקאסט עם שתי אחיותיה ושם היא סיפרה אתמול: "אני נשבעת באלוהים שספורטאים לא מפסיקים לשלוח לי הודעות לפרטי". אז, כשהיא מקריאה מהטלפון האישי שלה כהוכחה לאינטרקציה, סיפרה הימברו על הודעות ספציפיות שקיבלה שהיו ממש מוגזמות. בכמות שלהן, לאו דווקא בתוכן.

"את עדיין יוצאת עם הבחור שלך? אני שואל עבור חבר שחושב שאת אלה. ככה הוא כתב לי, והנה תסתכלו יש כאן למעלה מעשרים הודעות שכולן משחקנים המשחקים באותו המועדון. כולם שלחו לי הודעות", הקריאה תמי לאחיותיה והן נדהמו. חדשות לא משהו עבור אותם השחקנים, כי דוגמנית הפיטנס בקושי משיבה להודעות – "אלא אם כן מדובר בבחור סופר חתיך וקול, אז אני אשקול אם לצאת איתו לדייט", כך היא טוענת.

הימברו היא אמא לשניים, אך נפרדה לפני קצת פחות משנתיים מאב ילדיה ומאז היא רווקה שיוצאת פה ושם עם גברים אבל עוד לא נתפסה חזק. היא דווקא מעדיפה כדורסל על כדורגל, והיא חברה טובה של קלואי קרדשיאן שאמרה לא פעם שהיא משמשת עבורה כהשראה. בין התגובות של המעריצים להודעות שקיבלה משחקני הכדורגל המשחקים באותו המועדון יש טענות כי מדובר בקבוצה מספרד, שם משתגעים אחרי היופי של האוסטרלית. ואולי מדובר בקבוצה מישראל? מי יודע…


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי