הולך בעקבות אבא: התספורת החדשה של ריי בוזגלו

ריי בוזגלו, מאור בוזגלו
ריי בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

נראה שלא רק את האהבה לכדורגל מאור העביר לבנו, אלא גם את החיבה לתספורות מיוחדות. "הייתי חייב שינוי אז קראתי למאסטרו", כתב בוזגלו הצעיר באינסטגרם ושיתף את התספורת החדשה. התוצאה הסופית גררה שלל מחמאות

(גודל טקסט)

הוא בסך בכל בן 7, והולך לכיתה ב', אבל זה ממש לא מפריע לריי בוזגלו, בנו של מאור בוזגלו לככב ממש כמו אבא שלו. כמובן שהאהבה לכדורגל והשליטה בכדור אלו דברים שהעביר בגנים שחקנה של הפועל תל אביב לבן שלו, ומסתבר שגם החיבה לתספורות מעניינות וצבעוניות נדבקה בריי. אמש (שבת) בוזגלו הקטן שיתף בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים 20 אלף איש (!) סרטון בו מעצב השיער של ליגת העל, שניר, ממספרת "שניר מאיר" התל אביבית מגיע אליו הביתה לטיפול מיוחד.

"הייתי חייב שינוי אז קראתי למאסטרו" כתב בוזגלו הדור הבא ושיתף את התספורת החדשה שקיבל מהספר של אביו. חשוב לציין שריי דומה שתי טיפות מים לאבא מאור כשהיה צעיר, עם אותו השיער הארוך והחלק. מעצב השיער דאג לקצץ את שיערו בצדדים ולאסוף אותו במרכז וריי שאהב את התוצאה הסופית שיתף אותה לאלפי עוקביו, ביניהם שלל שחקני ליגת העל. גם אבא מאור ואמא מירן שיתפו את התספורת החדשה של בנם הכוכב ובוזגלו שחזר להתאמן עם קבוצתו בשבוע האחרון, קיבל גם הוא טיפול מיוחד באופן מתבקש.

רק נזכיר שריי הוא אחד מתוך ארבעת ילדיהם של מירן ומאור, לריי יש תאומה שקוראים לה מיילי, שניהם בני שבע והולכים לכיתה ב' בבית הספר בראשון לציון, עיר מגוריהם. ליאו ושיין, הם צמד התאומים בני השנתיים וחצי של הזוג בוזגלו ואת כולם כולל כולם תוכלו לראות בעונה הרביעית של "הבוזגלוס", הדוקו ריאיליטי המשפחתית שתצא בחודש אפריל הקרוב. מי אמר הילד ענק ולא קיבל?


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תמות כבר יא כלב בן **** , במילים האלו הגיע אליי ריי, הבן שלי עם עיניים דומעות ומבט של הלם מוחלט. אבא, כתבו את זה עליך? מי זה האיש הזה. ריי כבר בן 7 וכמו כל הילדים, הוא חשוף, הוא יודע לקרוא מצוין, עדיין לאט אבל מצוין. במהלך השנים שלי כשחקן, פיתחתי עור של פיל ואוזניים סלקטיביות לקללות במגרש, גידופים ברשתות החברתיות ונאצות אחרי כל מעבר, פציעה או משפט של אבא שלי. האמת? התרגלתי ואני יודע לנתב את זה למקומות בונים ומעצימים, אבל אף אחד לא הכין אותי לרגע שאצטרך להסביר לילד הקטן שלי על עולם שלם של רוע ובריונות ברשת. ניסיתי להסביר לו, אני מקווה שהצלחתי ואני מאוד מקווה ש"הגיבורים" מאחורי המקלדת יבינו שהמילים שלהם יכולות לפגוע בנפשות שעדיין לא הבשילו. המוות והחיים ביד הלשון ❣️ #אהבתחינם

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי