אחרי השער בשבת: איפה בילו יובל אשכנזי והחברה?

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה שכבש את השער השני נגד מכבי נתניה, המשיך את הערב המוצלח עם דאבל-דייט עם עדי אהרון בת זוגתו במסעדת מוג'ו האסייתית, כשגם דולב חזיזה ומאמנת הכושר הפרטית שלו שותפה לאירוע

(גודל טקסט)

איצטדיון נתניה, אמש (שבת), טמפרטורה נמוכים, קור כלבים, אך על כר הדשא היה חם ולוהט. בדקה ה-65 יובל אשכנזי חתם את תוצאת המשחק – 0:2 למכבי חיפה על מכבי נתניה בשער נאה אחריו זכינו לחגיגה מקורית ביותר. אשכנזי התיישב על כר הדשא בתנוחת מדיטציה שהטריפה את האוהדים הירוקים. בין האלפים שהגיעו להרים את איצטדיון נתניה, חיכתה ביציע החצי השני של הקשר בן ה-27, בת הזוג שלו, עדי אהרון (26).

אז מסתבר שהשניים נחשבים לאחד הזוגות האהובים בכרמל, כאשר עדי מלווה את יובל כבר תקופה ארוכה ואנחנו זוכרים אותה מעודדת עוד מהיציע של בני יהודה. אמש (שבת) הגיעה אהרון להרים לקשר שלה וגם זכתה לראותו כובש. מיד בתום הניצחון עדי ואשכנזי שלה ביחד עם החברים הטובים, דולב חזיזה ומאמנת הכושר הפרטית שלו, אילנה מייליאן, שישבה לצידה של עדי לאורך כל 90 הדקות, חתמו את הערב הזה בארוחה מפנקת. הדאבל-דייט בירוק התרחש במסעדת מוג'ו הנתנייתית שמגישה אוכל אסייתי מפנק וטעים במיוחד. הבועטים של מרקו בלבול ונשותיהם נהנו משלל מנות ביניהן סושי כבד אווז. היה טעים, ללא ספק.

חוץ מזה, מה שעוד עליכם לדעת על עדי של יובל, שהיא "פאשניסטה" לא קטנה בכלל. חשבון האינסטגרם שלה מוקפד ומושקע והיא מתהדרת ב-110 אלף עוקבים! – הרבה יותר מהכדורגלן שלה אחריו עוקבים רק 15 אלף איש. בקיצור, מכבי חיפה לא רק עושה חיל במגרשים – שימו לב שלקבוצה סוללה נשית מהמרשימות בליגה, חוץ מעדי של אשכנזי ואילנה של חזיזה אל תשכחו את: נטע אלחימסטר, שני ברגר, סינדי חיימוב, ויקה רוקאביצה, שיר לוי, ועוד….


יובל אשכנזי, עדי אהרון (צילום: אינסטגרם)


רגע של שלווה אחרי הגול. אשכנזי עושה מדיטציה (צילום מסך: אינסטגרם)


לא תוכלו לפספס אותה ביציע של הירוקים. עדי אהרון (צילום מסך: אינסטגרם)


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My love

A post shared by yuval_ashke (@yuval_ashke) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי