איזה כוכב כדורגל ענק עוקב אחרי גל גדות?

גל גדות
גל גדות | CHRIS DELMAS/AFP via Getty Images

הגאווה הישראלית שלנו, עם 35 מיליון עוקבים וכן שוברי קופות בהם היא מככבת, הוכיחה לנו שהכל אפשרי, ועדיין הפכנו למופתעים כשגילינו שקיליאן אמבפה, חלוצה של פ.ס.ז', נמנה בין "מעריציה". מחכה ל-וונדרוומן2?

(גודל טקסט)

הגאווה הישראלית שלנו, השגרירה הכי אדירה שיש למדינת ישראל היא ללא כל צל של ספק, גל גדות. וונדר-וומן הפרטית שלנו היא כבר מזמן ממש לא רק שלנו, עם 35 מיליון עוקבים ושוברי קופות בהן היא מככבת, מיליוני מעריצים ואינספור צלמי פפרצי שעוקבים אחריה לכל מקום, מלכת היופי לשעבר שברה כל שיא אפשרי כשהפכה לישראלית הכי מצליחה בהוליווד בכל הזמנים ולא נראה לנו שמישהו יצליח לקרוא תיגר על כך בשנים הקרובות.

מה שכן הצליח להפתיע אותנו, זו העובדה כי אחד מכוכבי הכדורגל הכי גדולים בעולם נכון לשנת 2020, חלוצה הצעיר של פ.ס.ז', קיליאן אמבפה הוא אחד מעוקבים האדוקים של גדות (אלוף העולם עוקב, רק נציין, אחרי 276 בלבד). הכישרון הצרפתי חובב סרטי אקשן וסרטי קומיקס בפרט וכנראה שגם הוא לא יכול לחכות כבר ליוני, בקיץ הקרוב אז ייצא וונדרוומן 2 והישראלית תביא לידי ביטוי את כישוריה ויופיה פעם נוספת להוליווד.

לאור העובדה שלחברו הטוב של אמבפה, ניימאר, יש קעקוע ענק על הגב של באטמן וספיידרמן, ציפינו שגם הוא יעקוב אחרי גל שלנו, אבל באופן תמוה הוא לא. אחרי נטע אלחמיסטר ובר זומר איתן כזכור נפגש פייס טו פייס, הוא דווקא עוקב כבר עוד מעט שנתיים! ככה שכנראה אצל ניימאר העוקבות הן יותר בכיוון הדוגמנות ופחות מעולם האומנות והבמה. ההפסד כולו שלו, גל גדות היא סנסציה ישראלית. תשאלו את קיליאן אמבפה.

האינסטגרם של גל גדות (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי