ג'יזל חושפת את סוד הקסם לנישואים עם טום בריידי

ג׳יזל בונדשן, טום בריידי
ג'יזל בונדשן, טום בריידי | Noam Galai / Contributor

בראיון מיוחד דיברה הדוגמנית הברזילאית על החיים לצד הקווטרבק הפרטי שלה: "גברים הם עם מיוחד, הם דורשים המון תשומת לב" וסיפרה על התקפי החדרה מהם סבלה

(גודל טקסט)

זה לא סוד שהזוג הכי אהוב בארצות הברית ובברזיל הגיע אלינו מעולם הספורט והדוגמנות. מדובר כמובן בטום בריידי, הקווטרבק האגדי של ניו אינגלנד פטריוטס, והדוגמנית ג'יזל בונדשן. החיים של הפצצה הבלונדינית שחולקת את האקס המיתולוגי שלה עם בר רפאלי (לאונרדו דיקפריו) ושל בעלה נראים כאילו הם לקוחים מסרט הוליוודי וללא ספק מעוררים קנאה טהורה. הברזילאית והאמריקאי שברו את הכוס בשנת 2009, אז התחתנו, וכיום הם הורים לשני ילדים יפים אליהם העבירו את הגנים המשובחים. עם משפחה מושלמת, יופי בכמויות ומיליונים רבים בבנק, ג'יזל משתפת שלא כל הנוצץ זהב ותמיד חייבים לעבוד ולחזק את מערכת היחסים.

הסופר מודל העניקה ראיון למגזין "המשקיף" בתחילת השבוע, ומעבר לעצות שנתנה בנושאי בריאות הגוף והנפש, היא חשפה את המפתח לטענתה לאיזון הזוגיות שלה ושל הספורטאי שלה שמחממים אחד את השנייה כבר למעלה מעשור. "אני עם בעלי כבר יותר משנים עשר שנים, ואתה יודע, גברים הם עם תובעני. הם רוצים הרבה תשומת לב", סיפרה בנדשן, לפני שהמשיכה לספר על האינטרקציה האישית שלה עם בעלה וילדיה. "כשאני עם הילדים, אני איתם. איתם על הרצפה, מדברת איתם, מקשיבה להם, משחקת, נותנת 100 אחוז תשומת לב. אותו דבר בדיוק קורה עם בעלי".

בונדשן אמרה לסיכום שהסוד למערכת יחסים מוצלחת הוא פשוט: "להיות נוכחת לחלוטין עם כולם", אך הברזילאית לא עצרה באופן בלעדי לנתח את חייה הנוכחיים עם הקווטרבק, אלא גם הביטה לאחור כדי להיזכר בכמה מהרגעים הקשים בעברה, ונתנה קרדיט לבריידי שעזר לה להתגבר על התקופה הקשה. בראיון שיתפה ג'יזל ששנת 2004 סימנה את נקודת השפל בחייה. למרות שבאותה תקופה היא הייתה זוגתו של לאונרדו דיקפריו והייתה חתומה כפרזנטורית הבלעדית של ויקטוריה'ס סיקרט בסכום מופקע של 25 מיליון דולר, היא סבלה מהתקפי חרדה קשים.

"חשבתי שאני הולכת למות, פחדתי, לא הייתי מסוגלת לנשום", כך שחזרה הדוגמנית. לבסוף, בנדשן הצליחה להתגבר על המשברים הללו לאחר שלמדה כי "אנו יוצרים את החיים שאנו חיים עם מעשינו ויש לנו ברירה". הברזילאית הסבירה מה הנוסחה: "משמעת, הכל מתחיל עם משמעת. עשיתי הרבה מדיטציה ויוגה ונפטרתי מהתקפי החרדה מבלי לקחת כדורים. כמובן שהנוכחות של טום בחיים שלי עזרה לי להירגע ולחזור חזרה לקרקע".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The life I live today is an accumulation of dozens of conscious decisions. When I was younger, I took advantage of the doors that swung open for me. But as I’ve gotten older, I’ve started to push the doors open—for myself. If we make choices more consciously, and with greater self-awareness, we will find ourselves more closely aligned to our purpose in life, whatever it may be. #lessons A vida que eu levo hoje é o acúmulo de dezenas de decisões que tomei. Quando eu era mais jovem, aproveitei as portas que se abriram para mim. Mas, com o passar dos anos, comecei eu mesma a abrir as portas. Se fizermos escolhas mais conscientes, e com uma maior compreensão de nós mesmos, estaremos mais alinhados com o nosso propósito na vida, seja ele qual for. #aprendizados

A post shared by Gisele Bündchen (@gisele) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי