איך חגגה מירן למאור את יום הולדת 32?

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

בתום האימון של הפועל תל אביב התפנה הקשר לחגיגה האמיתית עם משפחתו ששרה לו 'יום הולדת שמח'. כשהגיע הבית היה מקושט עם בלונים מקיר לקיר, עוגה ומתנות. "אתה המשנעת, ההשראה והכוח שלי", כתבה לו אשתו

(גודל טקסט)

אחרי שחווה על בשרו את מסורת "חלוקת הכאפות" לה זוכה כל שחקן הפועל תל אביב שחוגג יום הולדת, התפנה מאור בוזגלו לחגיגה האמיתית בקרב משפחתו, עם אשתו מירן וארבעת ילדיהם. הקשר האדום חגג אמש (שלישי) את יום הולדתו ה-32, ואשתו המשקיענית שוב הצליחה להפתיע אותו. נתחיל בזה שבביתם הראשל"צי חיכו למאור שלל הפתעות צבעוניות ברגע ששב הביתה מהאימון.

סידור בלונים ענק בצורת לב "ללב שלי" כפי שציינה אשתו היפה של בוזגלו. לאחר מכן, התאספו כל בני המשפחה לשיר היום יום הולדת לאבא מאור עם עוגה ענקית מפוצצת שוקולדים ותמונות של משפחת בוזגלו הצעירה. חוץ מזה, מירן גם רכשה יצירה מיוחדת עליה אחראי האמן ליאור עמיתי שהכין ספר הגזור בצורת שמו של הכדורגלן המפורסם. את היום המיוחד בשנה שלו חתם מאור ביחד עם מירן וחברים קרובים שיצאו לחגוג במסעדה.

ואם זה לא הספיק, אי אפשר שלא לרגש גם ברשת החברתית נכון? הזוג הכי מפורסם בכדורגל הישראלי, להם יחד קרוב ל-600 אלף עוקבים כיכב בתמונה מרגשת אותה פירסמה מירן וכתבה: "המאור שלי!! המשענת שלי, ההשראה שלי, הכוח שלי. כשמכירים אותך אפשר להבין מה זה לחיות בלי לשון הרע, בלי שנאה, עם יכולת להסתכל על העולם בצורה אופטימית כל הזמן, אף פעם לא לכעוס על מישהו לא משנה מה עשה, לקבל הכל באהבה, להעניק לזולת בצורה שלא קיימת היום!!!!! מי שלא יודע – זה מאור! לפעמים אני שואלת אם זה הגיוני אבל אחרי 12 שנים ביחד אני מבינה שכן. אל תשתנה לעולם ,שאלוהים ישמור עליך בשבילנו כי אתה זה הכל עבורנו. מאחלים לך בריאות איתנה, אושר ושבעזרת השם לא תפסיק לכבוש פסגות! אוהבים אותך עמוק מהלב והנשמה אשתך והילדים".

פייר? התרגשנו עד מאד. בספורט 1 ובמדור מאחלים למאור בוזגלו יום הולדת שמח, בריאות ואושר והכי חשוב: שיחזור מהר לשרוף את כר הדשא.


עוגת יום ההולדת המושקעת של מאור בוזגלו (צילום מסך: אינסטגרם)


הלב של מירן. הבית מקושט לכבוד החגיגה (צילום מסך: אינסטגרם)


הספר של מאור! מתנה גאונית (צילום מסך: אינסטגרם)


לפתוח את בוקר יום ההולדת שלך עם כמה כפכופים (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי