דוגמנית הפלייבוי שקעקעה את מסי

סוזי קורטז
סוזי קורטז | אינסטגרם

סוזי קורטז, שזכתה מספר פעמים בתואר "הישבן היפה בעולם" היא ללא ספק המעריצה הגדולה ביותר של הפרעוש והוכיחה זאת כשחשפה את קעקוע של הפנומן באזור אינטימי. הארגנטינאי ואנטונלה לא ממש היו מרוצים

(גודל טקסט)

המעריצה הכי גדולה בעולם של ליאו מסי, הפנומן מברצלונה, היא ללא ספק סוזי קורטז, דוגמנית הפלייבוי הברזילאית הפרובוקטיבית הידועה גם בכינויה "מיס באם באם" בתור אחת שזכתה בתואר "הישבן היפה בעולם" כבר מספר פעמים. אמש (רביעי) קורטז היממה את העולם כולן כאשר החליטה לחשוף בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים למעלה מ-2 מיליון איש, כי היא החליטה לקעקע את דמותו של האליל שלה מעל המפשעה.

גברת באם באם החליטה להעלות הילוך בכל הנוגע לאהבה שלה לפרעוש וקעקעה את פניו לנצח על גופה בסשן אצל אמן קעקועים אותו חשפה בחשבון הפרטי שלה וגרמה לטירוף סביבה. הברונטית בת ה-29 סיפרה כי המהלך הזה תוכנן מראש: "לאור העובדה שיש לי את הסמל של ברצלונה מקועקע על הישבן, חשבתי לעצמי שהייתי רוצה קעקוע נוסף שמכבד את השחקן הכי טוב בהיסטוריה והלכתי על זה".

"זאת הייתה הבטחה שלי עם עצמי" שיתפה קורטז בראיון ל'סאן' והוסיפה: "במסגרת הסיבוב העולמי שלי כמיס באם באם, התראיינתי במקסיקו וכבר אז הבטחתי שאקעקע את פניו של מסי ועמדתי בהבטחה הזאת. ואיך הגיב הענק הארגנטינאי ואשתו אנטונלה רוקוזו למחווה של המעריצה הפרובוקטיבית? האמת לא הכי נעים. השניים חסמו את הדוגמנית הברזילאית באינסטגרם אחרי שתוייגו באין ספור שלה מתקעקעת במכון. זאת ממש לא הפעם הראשונה שגברת באם באם לא באה טוב לגברת מסי, שלא משתגעת על האהדה שלה לבעלה. אנטונלה, מתי את תקעקעי את הפנים של מסי שלך?


התוצאה הסופית (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי