חברה של דה ליכט התפשטה ועוררה סערה ברשת

מתייס דה ליכט, אניקי מולינר
מתייס דה ליכט, אניקי מולינר | אינסטגרם

אניקי מולינר ממנפת את הקריירה אחרי המחשוף הבלתי נשכח בטקס בפריז ומבינה שהכל קורה באינסטגרם - שם היא העלתה סרטון שלה כשהיא נשארת עם תחתונים וחזיה בלבד

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה סיפרנו לכם על אניקי מולינר, בת זוגו של בלמה הצעיר של יובנטוס, מתייס דה ליכט, הייתה לפני חודש וחצי בדיוק כאשר זכה ההולנדי בתואר הכדורגלן הצעיר של 2019 בטקס כדור הזהב הנחשב. אז, גנבה את ההצגה הדוגמנית שהופיעה לצידו בטקס שנערך בפריז כשהיא לבושה באוברול מנצנץ עם מחשוף שהגיע כמעט עד הפופיק. כעת, שוב אור הזרקורים מופנה אל עבר אניקי שהחליטה שאינסטגרם זאת אחלה פלטפורמה להתפשט בה.

"אני קוראת לזה העבודה שלי" כתבה ההולנדית ושיתפה את עוקביה בסרטון בו היא מתפשטת, לחלוטין מורידה את מכנסי הג'ינס ונשארת עם תחתונים וחזיה בלבד. אניקי בכלל לא התרגשה, כיוון שמדובר בחלק שגרתי מיום עבודתה של דוגמנית. "כל הדוגמניות מצטלמות להלבשה תחתונה במהלך הקריירה" הגיבה לעוקבים שחשבו כי מדובר בסרטון פרובוקטיבי. "זה בדיוק כמו ללכת לים עם תחתונים וחזייה" הוסיפה.

בדיוק ברגעים אלו הדוגמנית והסטודנטית הצעירה עושה את דרכה חזרה לטורינו, לחבור לכדורגלן שלה לאחר חופשה קצרה עם משפחתה באמסטרדם. כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר, בת ה-19 היא בעלת ניסיון רב ורקע בענף הכדורגל עוד לפני שנכנס הבלם לחייה. אניקי מגיעה ממשפחת כדורגל מוכרת מאד בהולנד. שני אחיה הצעירים משחקים בוולנדם עד גיל 19, כאשר הבוגר מביניהם, ג'יפ מולינר, חתם בעצמו בקיץ האחרון בקבוצת הנוער של איינטרכט פרנקפורט הגרמנית כפי שפירסמה האחות הגאה בחשבון האינסטגרם שלה. גם אביה בן ה-60 של הדוגמנית הפצצה, קיי מולנר, שיחק כמגן באייאקס ובפיינורד רוטרדם. ולגבי האינסטגרם שלה, מאז המעבר לטורינו יש לציין שמספר העוקבים של אניקי עולה בלי סוף והיא אוטוטו על 400 אלף עוקבים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

☺️

A post shared by AnneKee Molenaar (@annekeemolenaar) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי