צפו: ראיין גיגס בלוק חדש אחרי השתלת שיער!!!

ראיין גיגס
ראיין גיגס | DENIS LOVROVIC/AFP/Getty Images)

מאמן נבחרת ווילס בהווה וכוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר סיפר איך הלחץ והסטרס מהכדורגל גרמו לו להקריח. כעת, הוא מצא פתרון כשנכנס כשותף למרפאת MHR, קבע תור ואפילו תיעד את התהליך: "זה שווה את זה"

(גודל טקסט)

ראיין גיגס החליט לעבור השתלת שיער אחרי שהלחץ שעבר במהלך שנותיו ככדורגלן מנצ'סטר יונייטד השאיר אותו קירח. אחד השחקנים הגדולים ביותר של יונייטד בכל הזמנים  סיפר ל"סאן" הבריטי איך הלחץ והסטרס של 24 שנות כדורגל ברמה הגבוהה ביותר, גרמו לו להקריח. גיגס סיפר שעוד בצעירותו היה לו ממש קשה להיפטר מרעמת התלתלים שלו, וחבריו הטובים ששמו לב ששיערו מידלל, הפצירו בו להסתפר. לאחר מכן, חשש כדורגלן העבר לשחק כשהיה גשום, כי אז מצלמות הטלוויזיה היו תופסות את הפדחת שלו שהלכה והתרוקנה.

באחד המשחקים במדי השדים האדומים, גיגס, שהיה אז בן 29, סיפר: "היינו אחרי ניצחון גדול והלכתי לפאב לשמוח עם חברים. ציפיתי לשמוע מהם, כל הכבוד או משהו בסגנון וכל מה שהם דיברו עליו זה עד כמה אני מקריח עוד לפני גיל 30. בדיוק אז, הבנתי מה קורה בעצם". גיגס, ששיחק 963 פעמים עבור יונייטד שיתף שההערות שספג התחילו לגרום לו לחשוש לגבי איבוד השיער שלו. "כדורגל זה מקצוע מלחיץ, וללחץ יש קשר ישר באיבוד השיער", אמר כדורגלן העבר וסיפר שעד שעבר את השתלת השיער שלו, ניסה כל דבר אפשרי משמפו מיוחד ועל קפסולות מעודדות צמיחת שיער.

הוולשי נכנס כשותף למרפאת MHR, הממוקמת בצ'רשייר וחולק את הבעלות עליה עם קפטן נבחרת הקריקיט האנגלי לשעבר, מייקל ווגהן. הוא כל כך התלהב ממה שעושים שם עד שהחליט שזהו, אחרי שנים שהוא נאבק באיבוד השיער הגיע הזמן לחזור להיראות כמו בנעוריו ועל כן קבע תור ואפילו תיעד את התהליך של לפני ואחרי. בעבר, עוד כששיחק, שמר בסוד את ההליך הרפואי שעבר עליו בטענה "אז אנשים שפטו הרבה יותר מהיום. היום זה לחלוטין לגיטימי לעבור הליך כזה וזה שווה את זה". סיפר גיגס שבאותם הימים הכדורגלן הראשון שחשף כי עבר השתלת שיער היה וויין רוני.

"הדבר הרע היחיד שאני יכול להגיד, זה איך לא עשיתי את זה קודם", סיפר גיגס והפרזנטור המושלם לקליניקה האנגלית בבעלותו. להזכירכם, גם כריסטיאנו רונאלדו הוא בעלים של קליניקה להשתלת שיער הממוקמת במדריד, כך שבטוח מדובר בעסק מכניס. חוץ מזה, להזכירכם, כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד ומאמן נבחרת ווילס בהווה, יוצא עם דוגמנית שהיא גם דיג'יי הצעירה ממנו ב-15 שנים! המאמן בן ה-46 וזוגתו בת ה-31, הלן סטלינג הולט, הפכו להיות שיחת היום בקרב כל אנשי הכדורגל האנגלי ואנחנו עדיין מחכים לתמונה משותפת עם הלוק החדש והצעיר של ראיין גיגס!

 "כדורגל זה מקצוע מלחיץ, וללחץ יש קשר ישר באיבוד השיער" ראיין גיגס. (צילום: MHR clinic)
 


גיגס מציג את הפדחת לפני (צילום: MHR clinic)


ושבועיים אחרי השתלת השיער שלו. (צילום: MHR clinic)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי