בזמן שבנו באח הגדול, היכן מבלה שייע פייגנבוים?

שייע פייגנבוים, דודו מעפולה
שייע פייגנבוים, דודו מעפולה | אור גפן

מאמן גולסטאר עוקב בדריכות אחרי רונן, ועדיין מוצא זמן לכבד את דורון מירן, שחגג ברית לנכד שלו. ברשימת האורחים ניתן למצוא את דודו מעפולה, טום קשתי ורון שובל. וגם: האירוע אליו הגיעו שחקני מ.ס. אשדוד

(גודל טקסט)

רונן פייגנבוים, בנו של שחקן העבר ומאמן 'גולסטאר' האגדי, שייע פייגנבוים, הוא אחד הדיירים הדומיננטיים בתוכנית הריאליטי של רשת 'האח הגדול'. בשבת האחרונה אף נחשפנו לצד רגיש שלו כאשר בכה בעקבות ריב עם אחד מדיירי הבית, והזכיר לנו מיד את הלב הגדול של אבא שלו. ובזמן שרונן עושה חיל בבית האח, אבא שלו מוצא זמן גם לכבד חבר ותיק באירוע עמוס סלבריטאים.

אחד ממתמודדי גולסטאר היותר זכורים הוא הזמר דורון מירן שהפך לראשונה לסבא בגיל 56 וחגג אתמול (ראשון) ברית לנכד שלו. הזמר ציין במסיבה גדולה את החגיגות לבתו הבכורה, מירן, שיילדה לאחרונה את הנכד הראשון שלו, ששמו בישראל – דור. האירוע נערך בגן האירועים "שאטו" בקרית עקרון ולשם הגיע פייגנבוים שפגש שלל חברים דוגמאת כדורגלן העבר, פליקס חלפון, רז זהבי, סטלוס אחיו של דורון, טילטיל, דודו כהן מעפולה, טום קשתי, רון שובל, ירון אילן, יריב נתי, מושיק עפיה והסוכן החדש שלו רוברטו בן שושן, ועוד.

ובזמן שזה קרה, עוד נציגים מליגת העל הגיעו להתמנגל באירוע אחר בעיר הנמל, אשדוד. אלון חזן, טום בן זקן, רועי גורדנה, מאיה בוסקילה, קותי סבג ושמחה גואטה הגיעו לאשדוד ביום הגשום בשנה, לפתיחת חנות הקונספט הענקית של גולף & קובסטאר סנטר שנפתחה בהשקעה של 4 מיליון שקלים. הכדורגלנים טום בן זקן ורועי גורדנה הספיקו להציץ בחנות וללחוץ ידיים לקותי רגע לפני שהלכו לאימון בוקר. עולם הכדורגל על המפה!


שייע פייגנבוים ואשתו (צילום: אור גפן)


מתגעגע לבנו ובינתיים מבלה עם חברי גולסטאר (צילום: אור גפן)

טום קשתי, שייע פייגנבוים ורון שובל (צילום: אור גפן)

על מה הם מפטפטים? פייגנבוים ופליקס חלפון (צילום: אור גפן)


דורון מירן עם ביתו מירן ובעלה שהפכו להורים לבן בכור (צילום: אור גפן)


אלון חזן, רועי גורדנה וטום בן זקן הגיעו להשקה בעיר הנמל. (צילום: רפי דלויה)



עם קותי סבג. כשהכדורגל פוגש את עולם הבידור (צילום: רפי דלויה)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי