מגיע לתל אביב עם לב שבור? חיי האהבה המסובכים של אמארה סטודמאייר

אמארה סטודמאייר, אלכסיס וולש
אמארה סטודמאייר, אלכסיס וולש | Ben Gabbe / Getty Images

השחקן החדש של מכבי ת"א חוזר לארץ הקודש בסטטוס משפחתי אחר לגמרי - הכדורסלן ביקש לפני חצי שנה להתגרש מאשתו ואם ארבע ילדיו, אלכסיס וולש, שאפילו לא עוקבת אחריו באינסטגרם, כאשר יש לו ילדה מחוץ לנישואים

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב התרגשו הבוקר וקיבלו בזרועות פתוחות את כוכב ה- NBA לשעבר, אמארה סטודמאייר, שחתם בשורות העונה אלופת המדינה. עד תום העונה הנוכחית. כולנו זוכרים את ימיו בהפועל ירושלים, שם הוא עדיין מחזיק במניות והאמת, התגעגענו! כזכור, הסנטר בן ה-37 בכלל פתח את העונה קרוב לערן זהבי שלנו, בפוג’יאן מהליגה הסינית, אך עזב את קבוצתו ועד לרגע זה שמר על סטטוס של שחקן חופשי. כעת, האמריקאי חוזר שוב  לארץ הקודש לאחר שבסוף 2015 גילה שיש לו קשר ליהדות דרך אימו ומאז עשה הכל כדי להתקרב לדת.

אך מה שעבר על הכדורסלן בפן האישי בשנתיים האחרונות, קצת פחות משמח, מסתבר. כולנו זוכרים היטב את הקדנציה של הישראלי הבכיר בישראל לכאן הגיע ב-2016 עם אשתו היפה, אלכסיס וולש וארבעת ילדיהם: ארה, אמארה ג'וניור, אסאטה ואלייז'ה. המשפחה השתלבה כאן נהדר, כאשר אלכסיס אף שיתפה שהיא לוקחת שיעורי עברית ומצליחה אפילו לקרוא מילים על שלטים ברחוב. אבל מאז, לדאבוננו הרב, דברים השתנו בגזרת משפחת סטודמאייר. כפי שפירסם אתר ‘BLAST’ האמריקאי, בחודש יוני האחרון, לפני בדיוק חצי שנה, הגיש אמארה בקשה לגירושים מאשתו.

אחרי שש שנות נישואים, וזוגיות שהחלה עוד בתחילת שנות ה-2000, החליט הכדורסלן להגיש את המסמכים, כמעט שנה לאחר שהתברר כי לסטודמאייר ילדה מחוץ לנישואים. באותה העת, אלכסיס עוד לא הגיבה לבקשה לגירושים שעוד לא הייתה ברורה עד הסוף, אך הפרידה בין השניים הגיעה אחרי שהתברר כי לסנטר ילדה נוספת מאישה מפלורידה בשם קוואין לוביט. מסתבר כי באפריל 2017 לוביט תבעה אבהות ודמי מזונות מכוכב ה- NBA לשעבר על ילדה ושמה זואי רנה שנולדה שנה קודם לכן!!!

מה שאומר למעשה, שכל זה קרה בזמן שסטודמאייר עדיין היה נשוי לאלכסיס. התגובה שלו לתביעה הייתה כי הוא עשוי אכן להיות האב וחשף שהוא משלם לאותה האישה מזונות באופן זמני ללא הסדר בבית המשפט. לוביט האשימה אותו שלא לקח חלק בתקופת ההיריון ודרשה שישלם לה מזונות. המקרה נגרר במשך חודשים אך לבסוף באוקטובר 2017, בדיקת אבהות אישרה סופית כי סטודמאייר הוא אכן אביה של התינוקת. התנאים של ההסכם בין השניים לא פורסמו בתקשורת.

בחזרה לגירושים מאשתו אלכסיס וולש – לסטודמאייר יש הרבה מה להפסיד – במהלך 15 שנות הקריירה שלו בליגה הטובה ביותר בעולם הוא הרוויח 161 מיליון יורו. בשישה חודשים שעברו מאז פרסום הידיעה כי הכדורסלן תובע לגירושים, לא פורסם סטטוס בעניין. מה שכן, על פי אינסטגרם, אשתו וילדיו נמצאים כעת בפלורידה, ולא נראה שיגיעו להתגורר לצד אבא בארץ הקודש. מאז 2015 השניים לא פירסמו תמונה משותפת שלהם יחד, בעוד הכדורסלן עוקב אחרי אשתו אלכסיס ואילו היא אחריו דווקא לא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי