"מאור לא אהב את זה": צפו במירן בוזגלו רוקדת על עמוד

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אינסטגרם

אשתו של כוכב הפועל תל אביב עוררה סערה באינסטגרם כשהלכה לשיעור ניסיון וכתבה: "זה אולי נשמע פרובוקטיבי, אבל שלום בית קודם לכל"

(גודל טקסט)

 אנחנו מקווים שמזג האוויר הקפוא לא מסיח את דעתכם מהעובדה שברשת החברתית חם מאוד. מירן בוזגלו, אשתו של מאור בוזגלו, שחררה טעימה לקראת העונה הרביעית של "הבוזגלוס", תוכנית הדוקו ריאליטי המשפחתית בכיכובה, ועוררה דיון נרחב באינסטגרם. לקראת העונה החדשה שצפויה להיות משודרת ב-YES בחודש אפריל הקרוב, שיתפה מירן את 165 אלף העוקבים שלה בשיעור ניסיון שלקחה עם חברה ויחד הן התנסו בריקוד על עמוד.

"בסך הכל חברה לקחה אותי לשיעור ניסיון של ריקוד על עמוד. זה אולי נשמע פרובוקטיבי, אבל כשרואים מבינים שממש לא. אני מסוחררת וכל השרירים כואבים, ואם זה לא מספיק אז גם מאור ממש לא אהב. נראה לי שהוא הגזים… אהבתי את זה מאוד אבל שלום בית קודם לכל. מה דעתכם? מאור צודק או לא?", כתבה מירן ועוררה דיון בין כותבי התגובות שרובם כמובן מבינים כי מדובר בענף ספורט לכל דבר, שייתכן ובעתיד אף ייכנס לאולימפיאדה, אך כמובן שגם היו "עתיקים" שטענו כי "זה לא מתאים לאישה נשואה".

 
 
אם אהבתם או לא, הקטע המלא ישודר בתכנית הבוזגלוס4, שתעלה לאוויר באבי. בספורט1 מעודדים כל ענף ספורט באשר הוא ואפילו נציין כי אליפות העולם בריקוד על עמוד המתקיימת מידי שנה בחודש אוקטובר, היא אחת התחרויות היותר מרהיבות, בה משתתפים מתחרים ומתחרות מכל רחבי העולם בכל גיל אפשרי. יש אפילו מתחרה בת 69 (!) שעושה דברים מדהימים עם הגוף בזכות הענף הזה שכבש את העולם אך עדיין נתפס במקומות מסוימים כמשהו "פרובוקטיבי". ככה שמירן – שיחקת אותה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי