מי זה עומר בבי ומדוע כוכבי הספורט מודים לו?‎

עומר בבי
עומר בבי | אינסטגרם

הרשת גועשת בשעות האחרונות, מאז שם מסתורי החל להופיע כמעט בכל פוסט וכוכבי ארצנו החל לברך אותו ולהתרגש איתו. אז מי הוא אותו אדם ואיך הוא קשור לספורט? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

משעות הבוקר היום (ראשון) השם "עומר בבי" מרוח בכל מקום ברשתות החברתיות ואנו במדור היינו חייבים לברר מי הוא ומדוע סלבריטאי ישראל מודים לו. אז למי שלא יודע, מדובר בתורם המיליון של עמותת "עזר מציון" שהקימה את מאגר תורמי מח העצם הלאומי היהודי הגדול בעולם, שמטרתו להציל חיים של ילדים וחולי סרטן. הסלבס הישראלים וביניהם ספורטאים רבים נרתמו לעלות תמונה של בבי ללא תמורה, במטרה לעודד תרומות לעמותה החשובה.

בין השמות המפורסמים תמצאו את: בר רפאלי, עופר שכטר, ניקול ראידמן, עמוס תמם, דנית גרינברג, אופירה אסייג ועוד, כאשר מי שבלטו בעיקר היו כוכבי הכדורגל מאור בוזגלו, איתי שכטר ושוער העבר, לירן שטראובר. בוזגלו, שחזר אמש למגרשים אחרי למעלה מחודשיים וחצי ואף כבש בניצחון של הפועל ת"א על הפועל כפר סבא, העלה תמונה שלו לסטורי וכתב: "עומר בבי, ריגשת". שכטר שגם סיים את השבת שלו עם חיוך מרוח על השפתיים לאחר ה-2:0 של מכבי על מ.ס. אשדוד כתב: "עומר בבי איזה אלוף!".

גם שטראובר הצטרף ותמך כששיתף פוסט ובו כתב: "עומר בבי אתה תותח". כפי שהבנתם, סיבה מצויינת "להרים" לעומר בבי, שזכה לפרגון ענק מכל סלבריטאי ארצנו. מדובר בקמפיין מסתורי במיוחד לכבוד הצטרפותו של התורם המיליון למאגר התורמים הפוטנציאלים של עמותת "עזר מציון". התורם המיליון הוא לא אחר מאותו בחור צעיר ונחמד, עומר בבי.

המטרה של עמותת "עזר מציון" בקמפיין שהושק הייתה לעורר מודעות רבה ולעודד אנשים נוספים להצטרף למאגר ולהציל את חייהם של ילדים וחולי סרטן על ידי מציאת תורם מתאים. הודות לעומר בבי והסלבס שניצלו את הכוח שלהם ברשת החברתית למטרה נעלה, נראה לנו שהם הצליחו במשימה.


בוזגלו התרגש מבבי (אינסטגרם)



שכטר מודה לבבי (אינסטגרם})



וגם כוכבי מכבי חיפה לקחו חלק (מכבי חיפה, עמוד האינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי