הכל על כוכבת הילדים שמשגעת את עולם הג'ודו

עדי ביטי
עדי ביטי | איסנטגרם

השבוע היכל שלמה בתל אביב אירח בצורה חגיגית את גראנד פרי 2020. לא רק אורי ששון שזכה במדליית זהב גנב את ההצגה אלא גם עדי ביטי, כוכבת הילדים והזמרת המצליחה בת ה-18, בת זוגו של הג'ודוקא דין גמר

(גודל טקסט)

סוף השבוע האחרון היה כולו בסימן ג'ודו, כאשר היכל שלמה בתל אביב אירח בצורה חגיגית למדיי את גראנד פרי 2020, תחרות הג'ודו שהתקיימה במשך שלושה ימים רצופים. אל התחרות הגיעו ספורטאים מכל העולם, ואלפי כרטיסים נמכרו כאשר המדליסט האולימפי של ישראל, אורי ששון, זכה במדליית זהב אחרי שניצח את קים סונג מין הדרום קוריאני וגרם (שוב) לכל מדינת ישראל להתרגש. שגיא מוקי הפצוע שאוחז בטייטל אלוף העולם לא השתתף בעקבות פציעה בצלעות אך עדיין הגיע לחגיגה כאשר הייתה מישהי אחת שללא ספק גנבה את ההצגה.

 
כוכבת הילדים והזמרת המצליחה בת ה-18, עדי ביטי, היא השם החם שמככב בעולם הג'ודו כשהיא מנהלת זוגיות עליה סיפרנו לכם ממש לא מזמן, עם קולגה של מוקי וששון, הג'ודוקא דין גמר. בן ה-20 המתחרה בקטגוריית עד 73 ק"ג כבש את ליבה של ביטי, והשניים בתחילתה של מערכת יחסים פוטוגנית למדיי וגם באירוע הספורט הענק הצליחו לבלוט. אחרי הזכייה הגדולה של המדליסט האולימפי מריו במדליית הזהב, הוא והחברים הטובים ביניהם מוקי ופיטר פלצ'יק החליטו לחגוג את השמחה במועדון הג'ימי הו התל אביבי.
 
 
ביטי וגמר הצטרפו לחגיגה כאשר אפילו ששון עצמו פירגן להם בגדול והעלה תמונה עם הזוג הצעיר תחת הכיתוב: "הם יפים לא רק מבחוץ". גם מוקי לא ויתר על סלפי של כל החבורה תחת הכיתוב: "אלופים". בזמן שגמר מגדיל את קהל העוקבים שלו משבוע לשבוע כשהוא יוצא עם אחת אחריה עוקבים למעלה מ-620 אלף איש באינסטגרם, רק נזכיר שהמעמד לא זר לו בכלל. כולנו זוכרים את רומי וקורל גמר, צמד האחיות מפתח תקווה שכיכבו בעונה השלישית של "המירוץ למיליון". דין הוא אחיהם הצעיר, ככה שלצאת עם מפורסמת כנראה בא לו טבעי. בזמן שהוא עוסק בג'ודו ובדוגמנות, ביטי שלו עסוקה מתמיד בקמפיינים, פרסומות, גיוס שקרב ובא, ומופע חדש "אגדה של פסנתר" שרץ בזאפה ת"א. כשעולם הג'ודו והבידור נפגשים, כנראה שייצא מזה משהו טוב.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Adi Bity (@adi_bity) on


הזוג היפה של עולם הג’ודו. עדי ביטי ודין גמר (צילום מסך: אינסטגרם)


אורי ששון מרים לגודוקא ולכוכבת הילדים  (צילום מסך: אינסטגרם)
 

 


גם שגיא מוקי הצטרף לחגיגה  (צילום מסך: אינסטגרם)

הבלונד של ביטי זוהר בין אלופי הארץ והעולם בג’ודו (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי