הגולסטארית הסתדרה: הסכום שתרוויח זוגתו של אייל גולן בקרוב

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג | דימה קרמינסקי

דניאל גרינברג כבר מזמן בליגה של הגדולים. לאחר שחתמה על חוזה לשנה שנייה כפרזנטורית של רשת נעלי Scoop, תקבל 200 אלף ש"ח. הקמפיין המדובר יכלול שלטי חוצות, דיגיטל ועוד, ואל תשכחו: ב-12 במרץ - החתונה!

(גודל טקסט)

הגולסטארית הכי בולטת בעונה האחרונה, הדוגמנית, ובת זוגתו של אייל גולן, הזמר ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק, דניאל גרינברג, חתמה בשני על חוזה לשנה שנייה כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP .עבור קמפיין 2020 תקבל גרינברג 200 אלף שקלים. כן כן, בוגרת האח הגדול כבר מזמן הצטרפה לליגה של הגדולים ותרוויח את הסכום המכובד שיגיע בול בזמן, עוד לפני שתהפוך לאשתו השנייה של הזמר שכזכור היה נשוי לאילנית לוי, אם ילדיו.

גם רוסלנה רודינה הייתה בזוגיות של שנים עם גולן ולהם ילד משותף, כאשר עוד לפני שגרינברג נבחרה לפרזנטורית של רשת ההנעלה, רוסלנה הייתה הדוגמנית הראשית של סקופ. הקמפיין הראשון בכיכובה של דניאל גרינברג יעלה במרץ הקרוב, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ, בתקציב של 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין יצולם בקונספט החתונה המדוברת והוא יכלול בין היתר: שלטי חוצות, דיגיטל, מודעות בעיתונים ובמגזינים, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.

ואפרופו חתונת השנה, האיש שחולה על כדורגל והיפה שלו ישברו את הכוס ב-12 למרץ, ממש בעוד חודש וחצי בחתונה אליה צפויים להגיע מיטב סלבריטאי וספורטאי ישראל. הזמר יישא לאישה את דניאל בת ה-25 ככה שכנראה שבעתיד הקרוב נראה עוד יורשים, מי יודע, אולי עם הזיקה של אמא ואבא לכדורגל עוד יטפחו את הדור הבא של הכדורגל אצלם בבית.


תרוויח 200 אלף שקל בקרוב. דניאל גרינברג (דימה קרמינסקי)


ב-12 במרץ החתונה, לא שכחתם (דימה קרמינסקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי