הקאמבק של עולם הכדורגל והבידור

קארין סנדל וישראל אוגלבו
קארין סנדל וישראל אוגלבו | אור גפן, יח"צ

קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים וכוכבת גולסטאריות, קארין סנדל, חזרה לא מזמן לאהוב ליבה, זוכה האח הגדול - ישראל אוגלבו. השניים שוקלים לאחד כתובות בקרוב

(גודל טקסט)

קפטנית מ.כ. רמת השרון בכדורגל נשים ונבחרת ישראל וכמובן כוכבת גולסטאריות, קארין סנדל, אחותה של כוכבת הילדים שירן סנדל, חזרה לא מזמן לאהוב ליבה, זוכה האח הגדול – ישראל אוגלבו. השניים, כפי שסיפרנו לכם בשנה שעברה, תיחזקו זוגיות שארכה שמונה חודשים והייתה מאד פוטוגנית. ישראל אפילו קיעקע את שמה של קארין על הזרוע שלו, והחשיפה עשתה רק טוב לנציגה הכי מפורסמת של כדורגל הנשים בארץ נכון להיום. אחרי הפרידה הוא טס להשתתף בעוד ריאליטי, "הישרדות VIP", לצידו של אסי בוזגלו, והיא נשארה בארץ להבקיע שערים.

מסתבר שהגעגוע בין השניים רק התחזק בתקופה שאוגלבו שרד על האי ולכן החליטו שהאש ביניהם רחוקה מלדעוך ושווה לנסות שוב. כיום הם גרים במרחק בניינים ספורים אחד מהשנייה ושוקלים לאחד כתובות בקרוב. בינתיים, קארין הספיקה לקטוף לאחרונה קמפיין דוגמנות ראשון, למותג ההלבשה התחתונה Aerie, ולהוסיף את הטייטל "דוגמנית" לרזומה שלה. אמש (שלישי) הגיע הזוג היפה של עולם הכדורגל והבידור לאחל מזל טוב ליעל בר זוהר שחגגה 40 במסיבת הפתעה מושקעת שהתקיימה ב"עלמא ספנסר" בתל אביב.

מנחה האח הגדול, בעלה, גיא זוארץ היה אחראי על ההפתעה שכללה את נוכחותם של המשפחה ו-100 חברים טובים. ביניהם, קארין וישראל. עוד הגיעו לברך: טילטיל ואשתו ורד, רוסלנה רודינה, ירדן ויזל, ליהיא גרינר, לאון שניידרובסקי, אילנה אביטל, קובי מחט, שמחה גואטה ויהודה, סנדרה רינגלר, שגב משה, מושיק גלאמין, מושיק טאקו, עודד פז, מרדכי חסידים רב הסלבס, רמי קליינשטיין ואלכס, רני והילה רהב, עדן הראל ללא עודד, ניקי ושירלי גולדשטיין, יובל דיין, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ועוד.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אם הייתם שואלים אותי לפני שנה אם הייתי "מעיזה" להצטלם למותג של הלבשה תחתונה הייתי אומרת שאין סיכוי כזה, הייתי נותנת הרבה סיבות כמו "יש לי רגליים גדולות" ו"הבטן לא מספיק שטוחה" "אין לי גוף של דוגמנית" ועוד ועוד בעיות בחוסר שלמות…אבל זה בדיוק היופי, אף אחת ואחד לא מושלם, אבל השנה החלטתי לא לרצות להיות מושלמת, אלא להיות שלמה עם עצמי בדיוק כמו שאני. ואיזה כיף שיש חברות כמו Aerie שמעבירות בדיוק את המסר הזה, שנשים אמיתיות הן יפות, מושלמות, ושלמות בדיוק כמו שהן! כנסו לסטורי שלי להטבה על הברלט המהמם הזה שהוא גם מהמם וגם באמת נוח בטירוף! ❤️ @americaneagleisrael #aeriereal

A post shared by Karin sendel (@karinsendel) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‍♀️

A post shared by Karin sendel (@karinsendel) on

כלת השמחה, יעל בר זוהר ובעלה שאחראי על ההפתעה, גיא זוארץ (צילום: אור גפן, יח"צ) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי