עידן חדש: הביזנס החדש של מאי ורד

מאי ורד, עידן ורד
מאי ורד, עידן ורד | משפחת ורד

בשבוע שבו קפטן בית"ר ירושלים חזר למגרשים, אשתו יצאה לפרק חדש בחייה ומתראיינת לראשונה על השותפות ברשת המספרות 'אופוריה'

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

השבוע האחרון היה מרגש במיוחד עבור קפטן בית"ר ירושלים, עידן ורד (30) שחזר למגרשים בקול תרועה אחרי שנעדר בתשעת החודשים האחרונים. ורד עבר ניתוח והשתקם מפציעה בכף רגלו ועלה לכר הדשא לראשונה בניצחון האחרון על נס ציונה, מה גרם לשמחה אדירה אצל האוהדים לקראת העתיד. הדף הלבן שמתחיל עידן ורד מגיע בדיוק בזמן שגם החצי השני שלו, אשתו מאי, מתחילה משהו חדש בחייה.

מאי בת ה-27, שצמודה לקשר ההתקפי בשמונה השנים האחרונות הפכה לאשתו לפני שלוש שנים ומאז הביאה לעולם את רוי, בנם הבכור בן השנה וחצי שעתיד להיות היורש של אבא. כעת, תגידו מברוק גדול כי גם גברת ורד יוצאת לדרך חדשה כשהיא פותחת עסק משלה! מאי נכנסה שותפה לרשת מספרות "אופוריה" המחזיקה שלושה סניפים: קניון עזריאלי, קניון גינדי TLV וסניף דרומי בקניון אייסמול אילת. הרשת קיימת כבר חמש שנים, וכעת מאי תיתן חיזוק רציני ותיקח בעצמה חלק מהסניף במרכז תל אביב.


מאי ורד במספרה החדשה בקניון עזריאלי (לירון שרון)

מה תוכלו לעשות אצל מאי בביזנס החדש? ראשית נציין כי הוא מתאים לנשים ולגברים כאחד. באופוריה תוכלו לסדר את השיער, צבע, תספורות, תסרוקות וכדומה, תוכלו להתפנק בפדיקור מניקור, תוכלו להכין את הצבע לקראת הקיץ ולהשתזף במכונות שיזוף בלעדיות לרשת, ולרכוש בשמים מהיבואן לצרכן וגם את מוצרי Kerastase היוקרתיים. קפצנו לבקר את מאי בעסק החדש בקניון עזריאלי ושמענו קצת על ההתחלה החדשה בחייה.

מאי, בשעה טובה! מאיפה נולד הרעיון שלך לפתוח עסק כזה?
"תמיד אהבתי והתחברתי לעולם היופי והטיפוח ככה שהרגיש לי טבעי להיכנס שותפה בעסק כזה אז החלטתי ללכת על ההזדמנות".

איך זה מרגיש לשנות סטטוס ועכשיו להיות גם אשת עסקים וגם אמא במשרה מלאה?
"מדהים. הרגשה ממש טובה שכיף לקום כל בוקר ולהתעסק במשהו שמעניין אותי ושזה שלי אז פי כמה. לשלב עבודה ביחד עם ילד בן שנה וחמישה חודשים זה מאתגר, אבל הסיפוק גדול מאד ככה שאין לי תלונות".

איך עידן הגיב לרעיון?
"הוא תמך מאד מהרגע הראשון. מאד מאמין בי ושמח לראות שאני עושה משהו שאני אוהבת".


עידן ורד. שבוע מרגש למשפחה (אריאל שלום)

את מתייעצת איתו בנוגע לדברים מקצועיים?
"עידן הוא כל כולו בכדורגל, הוא בנאדם טוטאלי וכל מה שהוא רואה לנגד עיניו זה הכדורגל ככה שהוא סומך עליי בעיניים עצומות. כמובן שאם אני צריכה משהו אני מתייעצת איתו, אבל משתדלת שלא להטריד אותו בעניינים מקצועיים".

סוג של עידן חדש, את עם העסק החדש ועידן עם החזרה למגרשים- איך את מרגישה אחרי תשעה חודשים שבעלך חוזר לעשות את הדבר שהוא הכי אוהב בעולם? "וואו. אני מתרגשת בשבילו ברמות הוא חיכה לרגע הזה וגם אני איתו. עברנו תקופה לא פשוטה בשנה האחרונה וזה ממש כמו לידה, להמתין תשעה חודשים. אני מקווה שמעכשיו עידן יפרח ושבעזרת השם רק יעלה ויצליח עם בית"ר כי באמת מגיע לו".

התגעגעת למגרשים? "מאד אפילו לקור המקפיא של טדי. מעכשיו יש לי סיבה מושלמת לא להפסיד אף משחק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי