הכירו את בתו של רונן פייגנבוים

לירן גלזר
לירן גלזר | אינסטגרם

אחרי שדייר "האח הגדול" חשף כי לו בת מנישואיו הראשונים איתה לא נמצא בקשר כבר שנים הוא פגש אותה לשיחה בנושא אחרי שנים רבות של נתק מוחלט. סיפור סוחט דמעות

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על גילוי הלב של דייר בית "האח הגדול", רונן פייגנבוים, שחשף כי יש לו בת מנישואיו הראשונים איתה לא נמצא בקשר כבר שנים. רונן פרץ בבכי כאשר סיפר את סיפורו לדיירים האחרים והאח הגדול לא נשאר אדיש לדבר. אמש (חמישי) נכנסה לירן גלזר, בתו הבכורה בת ה-21, לחדר מיוחד בבית המפורסם כדי לפתוח עם אביה שיחה בנושא אחרי שנים רבות של נתק מוחלט.

לירן היפה היא חיילת משוחררת, עובדת כרקדנית, והאמת, דומה שתי טיפות מים למשפחת פייגנבוים. עוד לא החלטנו למי יותר, לאבא רונן, או לסבא שייע. מה שבטוח, השיחה ביניהם לא השאירה אף עין יבשה.

 
"שמעתי את כל מה שהיה לך להגיד ומאוד התרגשתי, בכיתי יחד איתך. אני האמנתי לך כשאמרת שאתה אוהב אותי ושחשוב לך לחזור להיות איתי בקשר. זו פעם ראשונה ששמעתי שאתה אוהב אותי", אמרה לירן בקול חנוק כשדמעות זולגות על פניה. "אני כל החיים הרגשתי שאני לא מספיק טובה ולא מספיק ראויה בשביל שאתה תשמור איתי על קשר", המשיכה.

"אף פעם לא ביקשתי שתקנה, אף לא ביקשתי שתיתן לי כסף. כל מה שהיה מספיק בשביל להרגיש נאהבת זה שתרים אליי טלפון ותשאל אם אני בסדר, כי כשילד מתמודד בלי הורה זה מאוד מאוד קשה. אני לא שופטת, אני לא יודעת על בשרי מה עברת ואני עושה את זה בשביל לקרב לבבות. כל מה שאתה צריך לעשות זה להושיט לי יד", אמרה לירן לאביה.

לירן שיתפה גם שהיא עוקבת אחרי אביה באינסטגרם למרות הנתק. "אני מסתכלת עלייך ברשתות החברתיות ואני רואה שאתה אבא טוב. אני רואה איך אתה דואג לנטע ולתמיר. אתה לא מפספס אף משחק."" גם רונן הודה שהוא עוקב אחרי בתו: "גם אני עוקב אחרייך. אני השתניתי בשנתיים האלה, אני בן אדם יותר טוב ממה שהייתי פעם", סיפר כשדמעות לא מפסיקות לזלוג מעיניו. לירן סיכמה ופילחה את ליבנו: "שתדע שכל החיים כששאלתי עלייך, אף אחד, לא אמר עלייך מילה אחת רעה. הייתי מעדיפה שיתנו לי סיבה למה אבא שלי לא רוצה לדבר איתי".

 
 
רונן השיב לדבריה: "את צודקת במאה אחוז. ברור שאני אצא יום אחד, אפגש איתך ואנחנו נתחיל תהליך ונכפר על הכל כי זה מה שאני רוצה, שתהיי חלק מהמשפחה שלי. כי את הבת שלי, הם האחים שלך ואני לא מפריד אותך מהם. את חשובה לי ואת תמיד היית חשובה לי, ואני לא יכולתי להיות שם בשבילך. לא יכולתי להיות בשביל עצמי. אני אעשה את הכל לאהוב אותך ואת תמיר ונטע אותו הדבר. מגיע לך לראות שאני אבא טוב גם. אני אוהב אותך ואת תזכי לראות את הדברים האלו גם בחוץ".

לסיום, האח הגדול ניגן ברקע את השיר "אבא" של אביתר בנאי שהוביל לבכי וחיבוק גדול. "אני אתקן את הכל, אני מבטיח לך שזה יקרה", אמר רונן לבתו בסיום ושם סוף לסאגה הזאת, שהצליחה לרגש מדינה שלמה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

את הפוסט הזה כתבתי כמה ימים לפני כניסתי לאח הגדול.. הקו שמנחה אותי בחיים מגיל הילדות ועד היום הוא לקבל בני אדם כמו שהם. זה החינוך שקיבלתי מהוריי. הבית שלנו היה פתוח וראיתי את ההורים שלי בעיקר אוהבים כל אדם באשר הוא. לפני הכניסה לבית האח הגדול חשבתי לעצמי איזה אנשים אני אפגוש שם, מאילו מגזרים, בעלי איזה דעות פוליטיות, מאיזה אזור גיאוגרפי בארץ… ידעתי שזה לא יהיה קל לפגוש אנשים שדעתם קיצונית או שהם שונים ממני במהותם. אבל הבטחתי לעצמי דבר אחד: קבלת האחר. אלה הערכים עלייהם גדלתי ואנסה לשמור עלייהם ולא להשתנות לפי הזרמים והמגמות בבית. חשוב לי להישאר אני ולתת את הכבוד לכל אדם קודם כל כל בגלל שהוא אדם, עם מינימום שיפוט וביקורת. אני יודע שמה שרוצים בטלוויזיה זה אש, זה דמויות קיצון, זה פרובוקציות… אבל לאיפה החברה הישראלית הולכת כשכל אחד מתבצר בעמדתו? מה שהמדינה צריכה כיום זה אחדות, זה הבנה, זה קבלה, זה הקשבה ואני נכנסתי לבית האח הגדול בשביל להיות הדמות שתצליח לקרב לבבות. דווקא בגלל שעברתי בחיים, ממעמד גבוה בתור בן של כוכב עבר בנבחרת ישראל בכדורגל ועד למקום הנמוך ביותר שבן אדם יכול להגיע מבחינה מקצועית ואישית, ללא עבודה, ללא משפחה, עם אפס תקווה שמשהו יקרה, דווקא משם אני רוצה להבריא את החברה, לאחות את הקרעים, ולהחדיר קרן שמש בימי החורף החברתי שישראל נמצאת בו. המוטו שלי: האהבה תנצח- גם כשזה נראה בלתי אפשרי. ומילה אחת מהלב: אני מתרגש בקלות ולא מעט פעמים זה גורם לי לבכות. אני לא יודע אם רגישות היתר הזאת מקדמת או מעכבת אותי בחיים אבל זה אני וזה בלתי ניתן לשינוי. אני משער שיראו אותי בוכה ויהיו כאלה שיפרשו את זה כחולשה. לקח לי שנים לקבל את עצמי ולא לשנוא את התכונה הזו של הבכי שבא בקלות. שחקני כדורגל נתפסים כגיבורים, כדמויות קשוחות ומחוספסות שלא מפגינות חולשה. אבל אני חושב שאין שום בושה בגבר אימפולסיבי, שלא שומר את רגשותיו בבטן . לסיום כשתראו אותי במסך מקווה שתאהבו ותתרגשו יחד איתי… כבר מעכשיו אוהב ומעריך ❤️

A post shared by Ronen Faygnbaum (@ronen_faygnbaum) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי