איך חגג אלי אוחנה את יום הולדתו?!

אלי אוחנה
אלי אוחנה | לירון מולדובן

יו"ר בית"ר ירושלים ואחד מגדולי שחקני ישראל בכל הזמנים חגג 56 בשבת ובנוסף להופעת אורח ברשתות החברתיות, גם זכה לבילוי משפחתי מפנק במיוחד. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רגע לפני שבית"ר ירושלים תארח הערב את בני יהודה במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל (ראשון, 20:00 בספורט2) במטרה לצמצם את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות בלבד, יו"ר הקבוצה מהבירה ואחד מחלוצי העבר הטובים ביותר שידעה מדינת ישראל, אלי אוחנה, חגג את יום הולדתו ה-56 אמש (שבת). טיימינג מעולה לקבל "שבת חופשית", וכך יכול היה אוחנה לחגוג את היום המיוחד שלו בשנה לצד אשתו היפה עדי, ילדיו ומשפחתו.

מספר 11 האגדי חגג במסעדת "מקום של בשר" של ניני נוף הכל כך אהובה על כדורגלני ליגת העל, עם עדי שלו ובנותיו שדאגו להעמיס את השולחן בשלל קינוחים עבור ילד היום הולדת שלהן. לאחר מכן, החגיגות המשיכו גם בביתם שבצפון ת"א כאשר חמתו של אוחנה, אמה של עדי, שלחה לו עוגת יום הולדת הום מייד והשמחה המשיכה בחגיגות ביתיות. עדי כתבה לחצי השני שלה: "מזל טוב לנסיך של חיי. שנזכה לעוד מלא שנות חברות ואהבה, להמשיך לגדל את הנסיכות היפות שלנו בנחת, והכי חשוב, בריאות בריאות, בריאות".

גברת אוחנה, שבניגוד לבעלה מאד פעילה ברשתות החברתיות, היא בעלת עסק של קוסמטיקה וטיפולי פנים ורוב נשות הכדורגלנים בליגה כבר עברו אצלה. היא הייתה אחראית לשלל שיתופים לרגל יום ההולדת של בעלה שלא מחזיק בחשבון אינסטגרם בעצמו,אך אתמול אוחנה ערך "הופעת אורח" באינסטוש של אשתו כשכתב: "תודה רבה לכל המברכים ששלחו וכתבו בכל הרשתות. אני רואה הכל ומודה לכולם. באהבה, אלי אוחנה. (עדי הראתה לי הכל)". גם המדור מוסר את איחוליו לשחקן העבר האגדי.


אוחנה ועוגת היום הולדת מחמתו (אינסטגרם) 

עדי ואלי שלה (אינסטגרם)



גם ניני נוף עשה כבוד למספר 11 האגדי (אינסטגרם)


ולקינוח, הופעת אורח ברשתות (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי