צפו: ג'ניפר לופז ושאקירה לוהטות מתמיד בגמר הסופרבול‎

שאקירה, ג'ניפר לופז
שאקירה, ג'ניפר לופז | TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images

אשתו של פיקה פתחה המופע עם האנרגיות הקולומביאנית והמשיכה בסגנון רוקיסטי בליווי הגיטרה שלה, ומיד אחריה ג'יי לו הלוהטת והפגינה מיומנויות מרשימות ושלל להיטים. אל תפספסו

(גודל טקסט)

"מיאמי את מוכנה?" כך פתחה לפנות בוקר (בין ראשון לשני) אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם, שאקירה את מופע המחצית המרהיב שלה ושל ג'יי לו בגמר הסופרבול. 10 מיליון דולר הושקעו במופע של רבע שעה עליו היו אחראיות הקולומביאנית והפורטוריקנית שהתפוצצו בחגיגה לטינית מטורפת שכללה עשרות רקדנים, מופעי פירוטכניקה, זיקוקים ותלבושות חושפניות במיוחד.

ההופעה הביאה לקדמת הבמה את השילוב המושלם בין שתי הזמרות הענקיות שהכי מתאימות להופיע על אדמת מיאמי, העיר שכל כך מזוהה עם המוסיקה והעם הלטיני וגרמה לנו לשכוח בכלל את התוצאה של גמר ה- NFL בו גברה קנזס סיטי על סן פרנסיסקו באיצטדיון "הארד רוק" בפלורידה. את המופע פתח אשתו של בלמה של ברצלונה ג'רארד פיקה, הטריפה את הקהל עם האנרגיות הקולומביאנית שלה עם הלהיט She Wolf והמשיכה בסגנון רוקיסטי בליווי הגיטרה שלה לביצוע Empire. לאחר מכן באופן מתבקש, שרה הבלונדינית את Whenever, Whenever ול-I Like It עם כוכב הרגאטון, באד באני, שהצטרף אליה בספרדית. שאקירה סיימה את החלק שלה במופע עם הלהיט הגדול ביותר שלה Hips Don't Lie.

מיד אחריה עלתה ג'יי לו, שבגיל 50, יותר לוהטת מכל דוגמנית בת 20 שיצא לנו לראות. לאמריקאית הפורטוריקנית יש קשר ישיר לסופר בול- כאשר הייתה נשואה לופז לבעלה לשעבר המוזיקאי, מארק אנתוני, היה לו נתח בבעלות קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס שבאצטדיון הביתי שלה, ההארד רוק סטדיום, נערך הסופרבול. ההופעה שלה הייתה כל כך סקסית שהיא לחלוטין הזכירה לנו את התפקיד הראשי שלה בסרט "נוכלות בלי חשבון" שיצא בשנה שעברה שם שיחקה חשפנית והפגינה את יכולות הריקוד האדירות שלה.

לופז פתחה עם השיר את Jenny From The Block. במהלך הביצוע ל-Ain't It Funny נזכר המדור כמה נהנה ממנה בקיץ כשהגיעה להמם את פארק הירקון. אחרי ביצוע של Get Right, לופז הסירה עוד שכבה ונותרה בתלבושת כסופה צמודה שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון. בדיוק כמו בסרט ההוליוודי, היא זינקה שוב אל העמוד והפגינה מיומנויות מרשימות במיוחד לקראת Waiting For Tonight. לאחר מכן נהנה הקהל מהראפר, ג'יי בלווין, שפתח את המאש-אפ של My Love Don't Cost a Thing ו-Mi Gente.

משם חזרה ג'יי לו עם On The Floor, אז הגיע רגע השיא של הערב, כאשר בתה אמה בת ה-11, עלתה לבמה יחד עם להקה של בנות גילה ששרו את הפתיח של Let's Get loud כאשר שאקירה מלווה אותן על התופים. ג'יי-לו שבה לעניינים ושרה את Born In The USA – לפני ששבה ל-Let's Get Loud שלה ביחד עם שאקירה. השתיים נתנו ענטוז משותף שהטריף את הצופים לפני שחזרו לרפרטואר של שאקירה וביצעו את Waka Waka. הלהיט הזכור כהמנון של גביע העולם בכדורגל מ-2010 שנעל את הופעת המחצית של גמר ליגת הפוטבול. 15 דקות בסך הכל, בהן השתיים הצליחו לדחוס את כל להיטיהן לכ-15 דקות של מופע שלא יישכח לעוד הרבה זמן.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Shakira e Jennifer Lopez sono state le protagoniste del Pepsi Super Bowl LIV Halftime Show che si è tenuto all'Hard Rock Stadium di Miami. Ad aprire le danze della pausa sportiva più attesa dell’anno è stata Shakira, che si è esibita nei suoi successi più celebri, She Wolf, Empire, Whenever, Wherever e Hips Don't Lie seguita da JLo con Jenny from the Block, Get Right e Waiting for Tonight.  Sul palco è salita anche la figlia di Jennifer Lopez e Marc Anthony, Emme, che si è esibita con la mamma nel brano Let's Get Loud e Born in the U.S.A. di Bruce Springsteen, durante i quali JLo ha indossato le bandiere americana e portoricana, mandando così un messaggio forte relativo alla sua identità (nata nel Bronx da genitori di Porto Rico). A cantare l'inno americano a inizio partita, invece, è stata Demi Lovato. . . . . . . Shakira and Jennifer Lopez together during the Pepsi Super Bowl LIV Halftime Show which was held at Miami's Hard Rock Stadium. Shakira performed in her most famous hits, She Wolf, Empire, Whenever, Wherever and Hips Don't Lie followed by JLo with Jenny from the Block, Get Right and Waiting for Tonight. . . . . #superbowl #shakira #nfl #superbowl2020 #love #miami #chiefs #jlo #superbowlliv #football #SuperBowl #halftimeshow #nba #superbowlparty #Repost #follow #americanfootball #life #Shakira #jenniferlopez #JenniferLopez #pepsi #jennyfromtheblock #music #dance #kikapress

A post shared by Kika Press & Media (@kikapressandmedia) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Haute Hunter™ (@the_haute_hunter) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי