הפצצה שפרצה לגמר הסופרבול נחשפת

קלי קיי
קלי קיי | Instagram

לאחר שקינסיי היממה את כולם בגמר ליגת האלופות, הפעם זה היה תורה של קלי קיי, שפרצה לאירוע הספורט הגדול ביותר בארצות והיממה את כולם באצטדיון "הארד רוק" שבמיאמי

(גודל טקסט)

שנת 2020 רק החלה ושוב מקרה של פריצה של אוהד באמצע אירוע ספורט ענק. הפעם היה זה בגמר הסופר בול אמש (בלילה שבין ראשון לשני) ושוב מדובר כמובן במעריצה והיא במקרה בלונדינית.

בקיץ האחרון קינסיי וולנסקי היממה את אירופה ואת העולם כולו כאשר פרצה לגמר ליגת האלופות האחרון במשחק בין ליברפול לטוטנהאם באיצטדיון ה"וונדה מטרופוליטנו" שבמדריד. בת ה-23 הפכה לתופעה מאז התקרית ועם 3.5 מיליון עוקבים שהפכו למעריצים מאז שהתפרסמה, ניסתה לעשות זאת שוב בשבוע שעבר באליפות העולם בסקי כפי שסיפרנו לכם.

אבל הפעם, לא על הדוגמנית האמריקאית-רוסיה אנחנו מדברים, כי אם על "הרכש החדש" של האקס, ויטלי זדורובסקי. כזכור ויטלי וקינסיי ניהלו זוגיות של שלוש שנים שנקטעה לפני כחודשיים.

השניים היו אחראיים על הפריצה המטורפת בגמר ליגת האלופות אז קינסיי לבשה בגד ים זעיר ועליו הכיתוב: Vitaly uncensored, שפירסם את אתר המתיחות הגדול של היוטיובר הענק. מאז הפרידה, ויטלי חוגג עם שלל פצצות, ביניהן זו שנבחרה להיות "המחליפה של קינסיי" ופרצה לגמר הסופר בול במיאמי. קוראים לה קלי קיי והיא דוגמנית אינסטגרם מוכרת.

במהלך גמר ה-NFL, בו גברה קנזס סיטי על סן פרנסיסקו באצטדיון "הארד רוק" במיאמי, על היארד ה-49, פרצה קיי למגרש וחשפה את ישבנה!! מיד הבחינו בה המאבטחים וגררו אותה החוצה כאשר גם אז, ניסתה להמשיך להתפשט.

לצערה של קיי, ששמה המקורי הוא בכלל קלי גרין, היא נתפסה עוד לפני שהספיקה לעשות סצנה ולרוץ על המגרש. בניגוד לקינסיי שרצה את כל המגרש בגמר האלופות והשאירה 22 שחקנים המומים. מה שכן, המעריצים אהבו מאד את הניסיון של הדוגמנית החדשה שלקח ויטלי תחת חסותו להראות את ישבנה החטוב.

השוטרים מצאו את הבדיחה הזו הרבה פחות מצחיקה, ועצרו אותה מידית בתחנת המשטרה. "תעשו מה שאתם רוצים מתי שאתם רוצים. החיים קצרים מידיי כדי להתחרט" כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, העומד על 305 אלף עוקבים – 55 אלף עוקבים עלו לה מאז התקרית והישבן שנחשף. כלום בהשוואה לקינסיי שהייתה עם 400 אלף ולאחר הפריצה לכר הדשא ועד היום חצתה את 3 מיליון העוקבים.

לאחר התקרית, ויטלי אסף אותה ושחרר אותה מתחנת המשטרה, ואז שלח למיליוני העוקבים שלו אתגר: "אני מאתגר אתכם לפרוץ לכל משחק מקצועי באשר הוא. כל משחק בעולם זה יכול להיות ראגבי, כדורגל, כדורסל, פוטבול, מרתונים, כל דבר שרק תרצו. ויטלי אנסנסורד (החברה שלו) יעניק 3,000 דולר לווידאו הכי מצחיק משל כולכם". ככה שצפו לעוד מקרים כאלו בקרוב… יו הפנר החדש כך קוראים לו בארה"ב, והוא מאיים לכבוש את העולם.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My life sucks!

A post shared by Vitaly (@kingvitaly) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי