מתכוננים לפורים? נטע אלחמיסטר תסדר לכם תחפושת

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אלון שפרנסקי

רגע לפני שנזכה לצפות באשתו של רמי גרשון ב"קומדי סטאר", הושקה קולקציית תחפושות בכיכובה! אם אתם רוצים להיראות כמו דוגמנית העל, בחג הקרוב זה אפשרי

(גודל טקסט)

הדוגמנית שיש לה הכי הרבה קמפיינים ברזומה שלה בשנה האחרונה היא ללא ספק נטע אלחימסטר, שבין היתר הצטרפה בשנה שעברה לחברת האופנה "טוונטיפורסבן", שם משמשת אשתו של רמי גרשון כפרזנטורית הראשית. כעת, לקראת חג הפורים הקרוב, רשת האופנה משיקה לראשונה קולקציית תחפושות לשנת 2020 בכיכובה של נטע! הקולקציה מציעה מגוון תחפושות מושקעות ואופנתיות בדגש על איכות ומארזים הכוללים אביזרים משלימים בטווח מחירים נגיש של 139.9-149.9. רוצים להיראות כמו נטע? בפורים הזה אתם יכולים.

הקולקציה מורכבת מטרנדים כמו יוניקורן, בת ים, אשת חלל, שנות ה80' ועוד שלל הפתעות. גזרות במגוון סגנונות-  אוברולים, חצאיות טוטו, בגדי גוף, ג'קטים מנצנצים ועוד. בנוסף למארזי התחפושות, הנמכרים יחד עם אביזרים משלימים, יוצעו למכירה מדבקות לקישוט הגוף גרביוני פורים וכו'. ניתן להשיג את הקולקציה ברשת  "טוונטיפורסבן", אז תרשמו לכם מעכשיו – מי שנכנס אדר מרבין בשמחה, ואם אפשר להיכנס למסיבה עם תחפושת סטייל אלחמיסטר עוד יותר טוב.

מה שבטוח, נטע ורמי הפורים הזה מסודרים נהדר. חוץ מזה, אנחנו לא סגורים למה אנחנו יותר מחכים: לפרק הראשון של "קומדי סטאר" שם נזכה לראות את אשת הכדורגלן לראשונה בתפקידה כשופטת בתוכנית ריאליטי, או לביקור הקרוב של דיוויד בקהאם בארץ, אז אלחמיסטר צפויה לפגוש אותו שוב, בזכות שיתוף הפעולה של מותג המשקפיים החדש של הכוכב האנגלי עם רשת "אירוקה", מותג המשקפיים שגם אותו נטע מפרסמת.


מזהים? גברת אלחמיסטר-גרשון עם בלונד (צילום: אלון שפרנסקי)



נטע חד קרן. מה הלוק האהוב על רמי? (צילום: אלון שפרנסקי)



נוצצת. נטע אלחמיסטר (צילום: אלון שפרנסקי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי