איך הגיבה אשתו של ליאו מסי למתקפה שלו באינסטגרם?

ליאו מסי, אנטונלה רוקוסו
ליאו מסי, אנטונלה רוקוסו | LLUIS GENE / AFP

אחרי שהפרעוש גינה את דבריו של המנהל הספורטיבי של ברצלונה, אריק אבידל, בפוסט חריף ברשת החברתית, אנטונלה רוקוזו החליטה להביע תמיכה בבעלה ולנסות להרגיע את הסערה התקשורתית

(גודל טקסט)

אנטונלה רוקוזו, אשתו של ליונל מסי, ניסתה להרגיע קצת את הסערה התקשורתית השוררת סביב ברצלונה ובעלה מאז שהפנומן התבטא אמש (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו. הכוכב הארגנטינאי יצא במתקפה בחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים 142 מיליון איש, נגד הדברים שקרא בראיון שפורסם ב"ספורט" ובו צוטט אריק אבידל, שחקן העבר של בארסה והמנהל הספורטיבי שלה בהווה, שטען כי העתיד של ואלוורדה למעשה הוכרע כבר אחרי הקלאסיקו, ושהוא לא אהב לראות שהשחקנים עבדו פחות קשה בגלל שלא היו מרוצים מהעבודה שלו.

מסי, שממש לא נוהג לכתוב את אשר על ליבו ולספק כותרות מחוץ לכר הדשא, הפתיע בתגובתו: "אני לא אוהב לעשות דברים כאלה, אבל אני חושב שכל אחד צריך לקחת אחריות על מעשיו. השחקנים על מה שקרה על הדשא, ואנחנו הראשונים להכיר בכך שלא היינו טובים, וההנהלה בכל הנוגע לניהול הספורטיבי, והיא גם צריכה לעמוד מאחורי ההחלטות שלה. בנוסף, אם מדברים על שחקנים אז כדאי לציין שמות, כי אחרת מלכלכים על כולנו ומגבירים את חרושת השמועות הלא נכונות". העולם כולו עוסק בתגובה החריפה של מסי ואנטונלה הרגישה מיד צורך להביע את תמיכתה.

זמן קצר לאחר ההתבטאות של בעלה, הארגנטינאית המהממת שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה משפחתית בהרכב מלא, כולל שלושת הילדים של הזוג, טיאגו, מתאו וסירו, תחת הכיתוב: "ביחד תמיד יותר טוב". התגובות לא איחרו להגיע וחוץ מהתומכים והמעריצים, שאהבו לראות את משפחת מסי בתמונה משפחתית חדשה, היו גם כאלה שכתבו לה: "תגידי לבעלך להתעסק בכדורגל ולא לכתוב את הדעה שלו", ועוד כל מיני פנינים בסגנון הזה. המדור מעריך את התמיכה האלגנטית של אנטונלה במסי שלה וזוכר כי מאחורי כל גבר מצליח, עומדת אישה חזקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי