מוכנים לסלפי? הביזנס החדש של אריאל הרוש

המיזם של אריאל הרוש
המיזם של אריאל הרוש | פרטי

חוץ מלעשות חיל על המגרש ולחכות עם אשתו לי מאי ללידת בתם הראשונה, השוער עובד על אפליקציה לצילום עצמי שתחליף את כל צלמי האירועים

(גודל טקסט)

שוערה של ספרטה רוטרדם ונבחרת ישראל, אריאל הרוש, לא רק עושה חיל בין הקורות. חוץ מלהמתין בקוצר רוח ובהתרגשות ביחד עם אשתו היפה לי מאי ללידת בתם הבכורה שתהפוך אותם להורים, הרוש עובד על ביזנס חדש ומאד מקורי לדעת המדור. המיזם החדש של השוער נקרא "Sellfee4u" ומדובר באפליקציה לצילום עצמי שתחליף למעשה את הצלמים שבכל אירוע צריכים "לתזז" בין האורחים, כאשר המצולם בעצמו שולט באיזו תמונה הוא רוצה בדיוק ולא תלוי באף אחד.

הליגיונר בן ה-31 סיפר כיצד הגיע לתחום החדש בחייו: "תמיד חשבתי לעשות משהו נוסף מעניין ואטרקטיבי וזה בדיוק מה שקורה ב-Sellfee4u. פנה אליי מישהו דרך חבר משותף וככה התחלנו להתגלגל. מדובר באפליקציה חדשה שתהיה בכל ברית/חתונה/ הופעה/משחקי כדורגל, כל אירוע שרק תחשבי עליו, ובקלות עם המכשיר הנייד אפשר לעצב את התמונה איך שרוצים ותוך כמה רגעים שולחים למכונה ומקבלים אינסטה-בלוק, מגנט או תמונה ממוסגרת".

הרוש המשיך ופירט על המיזם: "את האפליקציה מורידים בצורה חד פעמית וחינמית, ומקבלים קוד קבוע שנותן לקבוע בעצמך את הרקע והפילטר. אני עובד עם שותף ויש לנו משרדים בתל אביב אחרי שעשינו שנה של פיילוט, שהיה מוצלח מאד ועכשיו יוצאים לשוק. מתחילים בארץ ואז מכוונים לצאת מגבולות ישראל", סיפר השוער, שהסביר שהעסק החדש גרם להם לזרום עם הקדמה והטכנולוגיה אבל גם לשלב את התמונות המודפסות, ממש כמו פעם: "מספיק עם התמונות בטלפון, צריך גם שתישאר מזכרת. הכל מאוד נגיש וכיפי, אפשר לעשות תמונות גם דרך הסנאפצ'אט כי היום הכל ככה עושים דרך הטלפון, אז שילבנו בין הקדמה לבין התמונה המודפסת של פעם".

מזכרת לנצח שאתם מעצבים בעצמכם (פרטי)
מזכרת לנצח שאתם מעצבים בעצמכם (פרטי)
מתאים לכל אירוע ואתם בוחרים הכל (פרטי)
מתאים לכל אירוע ואתם בוחרים הכל (פרטי)

איך אנשים מגיבים לזה עד כה?
"ממש אוהבים. צריך להגיד שזה מותאם לכל סדר גודל של אירוע, כשבינתיים הספקנו להביא את המכונות שלנו לאירועים עם אלפי אנשים כמו פסטיבל של רשת פתאל, כפר האירוויזיון, ישרוטל, גולן תקשורת, המופע של ג'ניפר לופז בפארק הירקון ומשחקי נבחרת ישראל נגד אוסטריה וסלובניה. איזה אבא לא ירצה מזכרת עם הבן שלו ממשחק כדורגל? אז הם בוחרים בין מגנט, אינסטבלוק או תמונה ממוסגרת שאפשר להעמיד אותה, לתלות אותה או לחבר לה מגנט".

חוץ מהביזנס החדש, הרוש מספר לקראת לידת בתו הראשונה שהוא "מתרגש בטירוף ועוד לא מעכל בכלל שזה עומד לקרות". לי מאי אשתו נמצאת בישראל לקראת הלידה, בקרב המשפחה והחברים, והוא ממתין לקבל טלפון ולהספיק להגיע לחדר הלידה. מעבר לכך, השוער הישראלי מסתדר מצוין בהולנד ויכול להתרכז כל כולו רק בכדורגל. "אין שום דבר מסביב שמפריע לי. אני מתרכז רק בכדורגל, אז יותר קל להנות ולשחק. הכל יותר פשוט כאן. אין רעשי רקע והרמה פה מאד גבוהה וככה זה צריך להיות". אנחנו נאחל מברוק להרוש על הביזנס החדש ונחפש את המכונות של Sellfee4u בכל אירוע מעכשיו.

לפרטים נוספים בקרו באתר: https://sellfee4u.com/

כך נראית האפליקציה (פרטי)
כך נראית האפליקציה (פרטי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי