האם ניימאר התאהב באקסית של מאלומה?

ניימאר, נטליה בארוליץ'
ניימאר, נטליה בארוליץ' | אינסטגרם

עזבו אתכם מנועה סאאז או מקתרינה ספארובה, בצרפת טוענים שהברזילאי ונטליה בארוליץ' זה הדבר. זוגתו לשעבר של כוכב הרגאטון הגיעה עד לפריז כדי לחגוג את יום הולדתו של השחקן, שלא מפסיק לפרסם תמונות משותפות

(גודל טקסט)

לתשומת ליבם של קוראינו הנאמנים, נתחיל את האייטם הבא במרכזו עומד כוכבה של פריז סן ז'רמן, ניימאר, בהתנצלות. אנו מודעים לעובדה כי החדשות בנוגע לחייו האישיים והרומנטיים של הברזילאי עושות לכם סחרחורת- גם לנו. רגע אחרי שחגג את יום הולדתו ה-28 בלבן והשתולל על רחבת הריקודים עם האקסית של איתי לוי, הדר חיון, כפי שדיווחנו לכם בשבוע שעבר, כעת התקשורת בצרפת ובעולם כולו רועשת בעקבות הקשר של ניימאר עם האקסית המיתולוגית של מאלומה.

כבר בחודש ספטמבר האחרון סיפרנו לכם על יחסי הידידות הקרובים בין נטליה בארוליץ', דוגמנית קובנית- סרבית- אמריקאית בת 27 המוכרת לעולם קודם כל בזכות המראה החיצוני המהפנט שלה, וכמובן בזכות מערכת היחסים הכה מתוקשרת עם הבסטי של נטע אלחמיסטר, הקולומביאני הכי לוהט בתעשיית המוסיקה הבינלאומית, מאלומה. הכל החל כאשר נטליה בעלת הגזרה המושלמת הגיעה למשחק של פ.ס.ז' מול ריימס בפריז וצפתה בניימאר מפסיד 2:0, אז שיתפה בתמונה שלה עם הברזילאי מחוייך מאוזן לאוזן באצטדיון לצידה לאחר המשחק.

עזבו אתכם מהספרדייה נועה סאאז, או מהדוגמנית הרוסייה, קתרינה ספארובה, ששמן של השתיים נקשר חזק לחלוץ בחודשים האחרונים, נטליה וניימאר זה ה-דבר לפי הדיווחים בצרפת. נטליה הגיע בשמלה לבנה נוצצת לאותה מסיבת יום ההולדת של ניימאר, "יום הולדת שמח בייבי" כתבה בפוסט שהקדישה לו. יום קודם לכן, בתאריך המדויק של ניימאר (שחולק אותו עם כריסטיאנו רונאלדו כזכור) שיתפה הדוגמנית הלוהטת תמונה שלהם עם ברכה מושקעת וכתבה: "יום הולדת שמח, ניימאר (עם אייקון של ורד אותו היא לא שוכחת לצרף בכל פוסט הקשור לברזילאי). כולם יודעים כמה אתה מוכשר, אבל אם הם היו יכולים לראות כמה אמיתי ויפה אתה מבפנים, עם הלב הכי רחב בעולם".

חוץ מזה, נטליה נשארה עוד ארבעה ימים נוספים בפריז אחרי הערב החגיגי, כאשר הבועט לא הפסיק לשתף בעצמו בחשבון האינסטגרם שלו תמונות וסרטוני וידאו איתה בהם הוא מוכיח כמה הקשר ביניהם הדוק ואיזו הרמוניה נהדרת שוררת שם באוויר. "אני אוהב אותך" "שותפתי לפשע" וכדומה, כל אלו מפורסמים עם אותו ורד אדום שנראה שהוא סימן 'האהבה' שלהם או איזשהי בדיחה פרטית שחולקים השניים. המדור מאד מקווה כי הזוג הזה אכן יחד, כי מאז שניימאר וברונה מרקוזין האקסית המיתולוגית שלו נפרדו לפני כחצי שנה, אנחנו באמת מתקשים לעמוד בקצב.

מילה אחרונה לגבי נטליה, מאלומה היה ללא ספק זה שגרם לפריצה שלה כאשר בחר בה לככב לצידו בקליפ שלו לשיר 'Felices Los 4', שם היא גרמה ללסת שלנו להישמט בפעם הראשונה. באמריקה הלטינית הכתירו אותה מזמן "לאמריקאית הכי לוהטת בעולם", והיא בקשרי חברות קרובים עם ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו כאשר השתיים חולקות כישרון ואהבה לבלט. כנסו לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 2.6 מיליון איש ותבינו מדוע ניימאר מחזר אחרי היפה הזאת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי